Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge pr. visit på nettet?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Tak for din tilbagemelding.

Jeg har ingen ambitioner om at tjene styrtende på det eller disse sites. Jeg vil dog gerne udvide min horisont og synes forretningsområdet lyder spændende og vil derfor gerne drage mig nogle erfaringer. Dog er tiden knap i min virkelighed, da jeg er medejer af et par virksomheder, hvor den ene er af en pæn størrelse - hvilket sammenholdt med 2 små børn tager meget af min tid. Men igen, jeg synes affiliate området lyder spændende og er derfor interesseret i at købe færdig opsat site/sites. Kan du komme med nogle anbefalinger til, hvem eller hvilket firma jeg skal have fat i i relation til førnævnte? P.s. Det skal ikke være semiprofessionelle - det skal være nogle der kender seriøst til dette og har gode referencer ellers det i min optik spild af tid og penge :)

Håber på en tilbagemelding.

v.h.

John

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:04

Jeg kender ingen der sælger "pengemaskiner" der faktisk virker til mindre end det de kan indtjene :)

Hvis du skal gøre dig håb om at tjene penge på affiliate marketing skal du selv i gang med arbejdet. Ellers kan jeg ikke anbefale dig at kaste dig over den genre.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 14:16

Hej Mikkel,

Ellers sikker på, at det ville være en profitabel forretning af sælge pengemaskiner..hehe... Jeg har nok ikke været klar nok i spyttet. Regnede ikke med, at nogle opsatte en fast indtægtskilde til een - men nærmere en form for professionel startpakke man kunne kaste sig ud i, fremfor at opbygge alt fra bunden selv. Muligt dette heller ikke findes, men så må der måske være noget litteratur der kan anbefales?

v.h.

John 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:19

JSLarsen:

Muligt dette heller ikke findes, men så må der måske være noget litteratur der kan anbefales?

Det findes skam - der er masser der udbyder den slags. Det virker bare ikke, så det er spild af dine penge.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 14:41

Hej Mikkel,

Din anbefaling er altså, at starte fra bunden af selv?

v.h.

John

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:59

Som Mikkel skriver så tror jeg det er et "ja".

"Hvis du skal gøre dig håb om at tjene penge på affiliate marketing skal du selv i gang med arbejdet. Ellers kan jeg ikke anbefale dig at kaste dig over den genre."

:)

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 19:10

Muligt det er korrekt, at man starte fra bunden og at der står mere mellem linjerne i Mikkels m.f. besvarelser - Generelt ville jeg dog aldrig starte fra bunden selv, uden at have allieret mig med fagfolk der ville kunne rådgive m.v. Hvorfor opfinde den dybe tallerken, hvis den allerede er opfundet. Jeg finder den indgangsvinkel rigtigst.

Men tak for jeres besvarelser :)

v.h.

John

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:16

Mht. "hvorfor opfinde den dybe tallerken, hvis den allerede er opfundet" - Er det ikke bare et spørgsmål om research før man går dybere ind i et projekt?

Undersøge den pågældende branche du ønsker at træde ind i, samt vurdere din målgruppe osv?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)