Kære med-aminoer Tit og oftest hører man i nyhederne negative nyheder om den ene eller anden, der har snydt og bedraget, for det er jo der "sælger", sådan er det osse inden for vores egen verden . Personligt kunne jeg godt tænke ( ja ja lidt naiv er jeg) at man også huskede lidt mere af det postive der foregår i hverdagen! Derfor starter jeg denne "ros en leverandør" tråd ... og jeg starter... Jeg vil gerne rose Morten Marcher fra www.deluxemedia.dk for at udover, han altid leverer til tiden, så yder han en service, som ligger langt det man betaler for. Man kan roligt og trygt stille ham en opgave og vide at det bliver udført til ens fulde tilfredstillelse! Det er en ekstremt god ting i min verden. ( og nej, Han ved intet om dette, jeg får / tjener ikke penge for det , udover glæden ved at rose )
Din tur! |
God idé!
Så vil jeg lige rose Peugeot i Haarby på Fyn. Der har jeg haft min varevogn til 1 års eftersyn i dag. Det er første gang jeg bruger dem, og det er ikke engang der jeg har købt bilen. Her er alt det positive jeg oplevede:
- Jeg fik gratis stillet en anden varevogn til rådighed mens min bil var til eftersyn.
- Jeg blev ringet op og fik en gennemgang af de ting de ville lave ved bilen, samt prisen på dette, hvor efter man spurgte om det var ok de gik i gang.
- De var hurtigt færdige, og ringede og klarmeldte bilen.
- Ved afhentningen blev fakturaen gennemgået så jeg kunne se hvad de enkelte ting havde kostet. Prisen var nøjagtig som de havde oplyst inden de gik i gang med jobbet.
- Flinkt personale!
Så hvis du bor på Fyn kan du roligt køre til Haarby og få lavet service på din bil.