Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger elektronik skrot

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svarende alle.

Tpedersen de det svære ikke så meget vær´

Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:42 | Låst

Jeg har en del bundkorts print , jeg bor i midtjylland.

huusmausingers@hotmail.com

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:09 | Låst

send mig en mail med et tlf nr. jeg har en åben dør til ca 100 gamle pcér som skulle have været sendt til udlandet..

Mail: omar (@) hotmail.com

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 19:07 | Låst
Tak Omar og skrothuus for jeres henvendelser. Jeg er meget interserret i pc print af alle former, så skriv endelig hvis i har noget jeg kan købe!
Hilsen Morten
Fra Maribo
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 02:06 | Låst

Hvor holder du til i verden?

Har da lidt forkelligt til at ligge men tror næppe der er økonomi i at betale for fragt.

Opdagelsesrejsende i informationsteknologi Big Smile

Mødested for professionelle og spirende kunstnere

Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 16:18 | Låst
Jeg kommer fra Kbh. Hvor meget har du da?
Fra Maribo
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:33 | Låst

Jeg har ikke så meget, bare rester fra privat brug. Men jeg kommer jævnligt til kbh så når lejligheden byder sig kan jeg da lige smide en pb. Hvis du kan lave lidt skillinger på mit gamle skidt så skal du da ha' lov :)

Opdagelsesrejsende i informationsteknologi Big Smile

Mødested for professionelle og spirende kunstnere

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:30 | Låst

hej morten ring til mig ang el skrot 28764660

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 21:16 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er da en cool beskæftigelse :) . Der er kun ca 20 m2 guld i verden, og prisen er totalt eksploderet de sidste 10 år, så jeg kunne da godt forestille mig man kunne lave en pæn forretning ud af det.

Men sådan af nysgerrighed, hvorfor er det lige at man ikke kan lave en aftale med kommunernes lossepladser? Hvad er de bange for? Har aldrig rigtigt fattet hvorfor de holder sådan på det, hvis noget kan genbruges, så folk ikke altid køber nyt og skaber mere affald. Jeg kan godt se de ikke kan have folk rendende konstant for at tage ting med sig, men man kunne da lade det være åbent nogle timer om ugen. Det er da de færreste ting der er følsom data på.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:41 | Låst

Fort Knox opbevarer ca 4000 tons guld hvilket ca er 1/25 del af den samlede mængde guld der udvundet i menneskehedens historie.. Så der er ca 100000 tons guld som vejer omkring 19 tons kubikmeteren.Så der er ca 5263 m3 guld.

Kommunernes genbrugspladser er opsamlingsstred for elektronik brancernes elektronikaffald som indimellem bliver udliciteret til firmaer som er i stand til på lovlig og forsvarlig vis at behandle de enorme mængder.

Kommunernes opgave er ene og alene at indsamle elektronikken, og udlevere det til den fortiden højestbydende virksomhed som vandt licitationen.

Det er alt eller intet, så udvalgte gulddele kan ikke sorteres fra til anden side.

Der er store kommunale udgifter ved at drive genbrugspladser så de få fraktioner som giver indtægt har kommunerne ingen interesse i at "give fri" til klunsere.

En del kommuner indsamler brugbare ting som bliver videre givet til godkendte velgørenheds organiisoner og nogle kommuner sælger selv fra egne forretninger.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)