Så er der endeligt godt nyt for det danske landshold i fodbold : Anders Lindegaard har i følge flere aviser allerede skrevet under med Manchester United, og der mangler kun et lægetjek imorgen. Prisen er 35 millioner kr.
Så mangler vi bare at få Nicklas Bendtner helt op i gear, og at Christian Eriksen forvalter sit talent optimalt, så kan det danske landshold lidt igen.
Ser godt ud :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Så mangler vi bare at få Nicklas Bendtner helt op i gear, og at Christian Eriksen forvalter sit talent optimalt, så kan det danske landshold lidt igen.
Ser godt ud :-)
Hvad med alle de andre spillere? De 3 spillere kan jo ikke vinde kampe alene?
Der er stadig mange danske spillere, som mangler spilletid i deres klubber..
Det rigtigt Mikkel, 3 mand kan ikke spille mod 11. Og de andre gode spillere vi har , er inde i dårlige perioder. Grunden til at man så ved at det er en dårlig periode, er fordi de normalt har masser af gode perioder. Her taler vi : Daniel Agger, Simon Kjær, Nicklas Bendtner ,Christian Poulsen, Daniel Jensen og andre.
Det også rigtigt at vi aldrig bliver ligeså gode som Brasilien , Spanien eller Argentina. Men vi har sammenhold, desværre ikke så meget mere blandt de danske fans , som er blevet så forkælede at hvis vi ikke vinder VM eller EM i fodbold hver gang, så sviner de holdet til. Sådan er jeg nu ikke, jeg er med i modgang og i medgang
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Ja Mads Junker har faktisk overrasket mig, så god han er. Andreas Bjelland og Johnny Thomsen spillede også virkelig godt mod Tjekkiet.
Jeg tror virkelig på at vi kan komme tilbage og spille noget god bold. Nej, jeg tror ikke vi kan blive verdensmestre hver gang eller vinde Em i fodbold igen, men mindre kan også gøre det for et land med 5 millioner indbyggere, hvor der halvdelen af året er dækket af is , og hvor folk er så forkælede at de ikke behøver gøre en indsats for noget som helst
Anders Lindegaard er godt nok en god målmand, men han kan ikke snuppe Edwin van der Sar's plads i startopstillingen.
Ja han kommer nok ikke ind som en direkte erstatning her og nu, hvis skiftet bliver til noget. Men van der Sar er altså også lige fyldt 40 år, så det er jo ikke fordi der er urimeligt lange udsigter til en evt. overtagelse af trøje nr. 1.
Og et enkelt år eller to som reserve i Man U. er nok ikke det værste der kan ske :o)
Jeg har lige læst, at Edwin van der Sar trækker sig tilbage efter denne sæson og forsætter som målmandstræner. Om dette er rigtigt ved jeg ikke, men det kunne være godt for Lindegaard - Hvis han bliver købt selvfølgelig. :-)