Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anders Lindegaard skifter til Manchester United

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk fulgt med på en del fan'forummer ,og generelt lyder det jo mest til at de vil have Lindegaard som 2. Keeper, og når han ikke har spillet CHL så kan han være kampdygtig i alle kampe her i foråret. 

Men til sommer bliver en af de store drenge så hentet, hvad enten der tale om Neuer, Akinfeev, De Gea eller Reina. :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 16:59

Ja, det er rigtigt godt. Lindegaard har også gjort det skide godt på det sidste! Yes

Håber dog ikke, at vi skal have en fodboldtråd med reklame for din side hver gang du skriver et blogindlæg derinde Smile 2 tråde på 2 dage er måske lige i overkanten, hvis det fortsætter i samme stime.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 17:18

Fantastisk spændende skifte! Lad os håbe, at det går igennem. Hvis han kan blive endnu bedre, gavner det jo bare landsholdet i sidste ende! :-)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:25

Nu er Anders Lindegaards skifte til Manchester United en realitet.

I går bekræftede Manchester United-manager Sir Alex Ferguson, at klubben havde købt ham:

United-manager bekræfter: Vi har købt Lindegaard

I dag kunne Manchester United således skrive på klubbens hjemmeside, at Lindegaard får en kontrakt frem til 2014:

Officielt: Lindegaard har underskrevet United-kontrakt

Jeg håber, at han bliver den nye Peter Schmeichel. Det er i hvert fald rart med en fodboldspiller, der ikke blot lufter klicheer, når han udtaler sig.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)