Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog - hvad nu :o?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Det er et superspændende projekt du er på vej ud i!

Inden du kommer alt for langt med dit nuværende site, synes jeg lige du skal overveje om ikke du i stedet vil have dit eget domæne. Har f.eks. lige tjekket at www.kajaksejlads.dk er ledigt. Det vil kun koste ganske få hundrede kroner at købe det domæne, samt få et webhotel. Eksempelvis hos one.com (som jeg ikke har nogle relationer til i øvrigt) er der også et blogsystem med i prisen.

Hvis du nu får lavet en rigtig interessant og velbesøgt blog på den nuværende gratisadresse, og senere vil flytte den, så vil en meget stor del af dit arbejde være spildt fordi du vil miste din placering i søgemaskinerne.....

Så overvej lige en ekstra gang om ikke det var værd at bruge de 3-400 kr. på domæne og webhotel (for et helt år).

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:03

Jaja, har fået et tilbud, på en blog der hedder www.Kajaking.dk til 400 kr. Det er med Google ADsens og alt muligt. Den plejede at koste 1000 :)! Så Tror det bliver sådan en :D

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 16:14

Det lyder som om det du har fået tilbudt kunne være baseret på one.com.... Domæneregistrering, årsafgift, webhotel i et år, inklusiv moms og hele molevitten koster 322,50. Dertil kommer at du får en værdikupon på kr. 400,- til Google AdWords....

Kun så du lige kan se at det altså ikke er det helt vilde tilbud du har fået, men snarere bare den rigtige pris.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:15

Wow tak :) - Jeg var sku lige ved det andet der! Men hvad er forskellen på Google AdWords, og Google AdSense?

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 16:22

http://www.google.com/support/adsense/bin/answer.py?hl=da&answer=76231

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:44

Ahh ok! Men hvad er bedst?

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 16:50

Det er 2 forskellige ting, som tjener hver sit formål. Jeg er slet ikke ekspert her, men AdWords bruges til at reklamere for sit eget website (og koster penge), hvor imod du med AdSense lægger andres annoncer på dit site (og tjener penge).

Du kan sagtens bruge begge dele, idet du jo med AdWords vil tiltrække flere besøg til din side,og dermed generere mere omsætning....

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)