Hej Aminoer Jeg søger nogle kanaler uden for nettet i form af aviser(landsdækkende a la Jyllandsposten mv.), fora mv., hvor det er godt at annoncere med restpartier med alt fra nipsting til tøj og sko. Dem som jeg gerne vil henvende mig til, er opkøbere til markeder eller andre handlende, der er i stand og villige til at handle med større partier. Interesserede lande er: Balkanlandene, Hviderusland, Rusland, Polen, Ukraine, Rumænien, Bulgarien, Tjekkiet, Slovakiet mv. Ved godt, at denne kategori ikke omhandler internetsteder, men kender I nogle gode steder at reklamere via nettet, hvor disse mennesker færdes, så vil jeg ligeledes godt vide lidt om det. Har hørt fra en hviderusser(ret mig endelig hvis det er forkert), at sprogene beslægter sig meget i Østeuropa ligesom dansk, svensk og norsk. Hertil søger jeg en, som kan oversætte nogle få ord til polsk, russisk, helst det sprog som forståes af flest. Generelt er der nogle derude, som har erfaring med min problematik, så er I velkommen til at kontakte mig herinde. Lad endelig høre fra sig med tak. Ladahl |
Hej,
Du er velkommen til at sende de få ord til mig. Så vil jeg forsøge at oversætte dem til russisk, hvis du er interesseret. Jeg taler/skriver russisk og ukrainsk.
Hilsen,
Iryna