Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en iværksætter-fjendsk lov

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:

Lagersalg123 - JEN:

Det er altså en udbredt misforståelse at det er indvandrerne der ligger dansk økonomi til byrde.

nej, det er ikke en misforståelse, for det er aldrig blevet undersøgt i tilstrækkelig form.

På den nuværende finanslov (3.000 sider, hvis du ønsker at nærlæse), er der afsat ca. 3 mio, til en Indvandringskommission som skal undersøge, hvad indvandrere koster / bidrager med til det danske samfund.

Så det er pt. ikke kendt om det samlet er en indtægt eller en udgift for det danske samfund.

Når det er afklaret er vi allesammen en hel del klogere.

Det er blevet undersøgt i tilstrækkelig form, det fremgår klart og tydeligt af nationalregnskaberne hvor udfordringerne er.

Når du har studeret dem, så kom tilbage til mig og fortæl hvad der koster penge herhjemme.

3.000.000 svarer til ca. 10 personers arbejde i 40 dage. De kan intet andet end kulegrave de enkelte poster i nationalregnskabet, så de penge er spildt.

Hvis man hæver prisen på cigaretter til 50 per pakke så er det løst. Og så har det også en indvirkning på folkesundheden.

Det er DF der ønsker etnisk uligevægt. Og de anvender samme metode som Hitler gjorde i årene før 2. verdenskrig. Han agiterede bl.a. også omkring økonomien.

Den bandeuro der hersker er i bund og grund en kamp om narkomarkedet, der er så nogle små uoverenstemmelser omkring hvem der tissede hvem op ad benet. Men det er en krig om hvem der skal styre hvad og hvor.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Det ville ikke undre mig, hvis DF-vælgere er en af de dyreste grupper ...

SE HER :)

Endnu sjovere :)

Det er i hvertfald ik studenterhuen, som trykker om hovederne ;D

Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 00:58

Hvad synes i om det alternative forslag fra S/SF?  

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 00:58

Fashion-Seller:

Men spild da endelig en masse penge for en latterlig undersøgelse, for kontoen bugner jo af guld (IRONISK der er MINUS 100 milliarder i 2010)

Når man manger 100 milliader er det nok en temmelig god ide at finde ud af hvordan man kan lukke det hul, det kræver undersøgelser at mange dele af statsfinancerne som sikkert vil føre til ubehagelige beslutninger som går ud over indvandrer, mange millionærer, DF, SF, pølse manden i Varde og mange mange andre.

Men hvis ikke vi gør det, efter lader vi hele suppe dasen til den næste generation, og det kan vi fandme ikke tillade os.

Jeg er forøvrigt total lige glad om folk er gule, grønne eller hvide, jeg har selv været indvandrer i det mest at mit voksne liv.

Hvad jeg har noget i mod er at man i DK ikke kan træffe nogen som helst beslutning unden at folk råber og skriver. VI MANGER 100 MILLIADER! vi har altså ikke tid til at sidde i gruppe terapi  i hjørnet og diskure om Hans jørgen skal have 2 eller 3 nye bleer om dagen, For den næste generations skylde bliver vi nødt til at skære i gennem for at sikre at de har andet en afbetaliger at leve for.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 00:59

Kenneth:

Lagersalg123 - JEN:

Faktum er at der altid vil være kriminelle og narkomaner.

Og faktum er, at der altid har været det. De svageste i samfundet har oftest været dem der har fundet vejen til den kriminelle løbebane. Nu hjælper man så bare 2G´erne lidt på vej ved ikke at indlemre dem på arbejdsmarkedet, kalde deres forældre dovne hunde, genere deres religion, men hey det gør vel ikke noget..

Hej Jen

Jeg giver dig ret i at de svageste i samfundet skulle være stærkt representeret i de statestikker, og faktum, er jo netop at der er flere danskere der lever et uselt liv. Som der ikke slår til, eller får en uddannelse.  Da der generalt er flere danskere, stadig, i dette land.

Så statistisk set burde danskerene jo fylde mere i spjældet.....måske de bare er mere intelligente jeg ved det ikke.

Nu har jeg ikke sagt noget om at de er blevet kaldet dovne hunde. Og har desværre ikke kendskab til det. Men jeg bor så også i en bydel med masser af invandre, så derfor taler folk nok ikke direkte til mig.

Men sandheden er jo at mange ikke er i arbejde. Og at mange ikke kan skrive eller læse dansk. Og det er jo lidt af et problem, når man tænker på at jvf EU lovgivningen så skal en maskin manual være på dansk samt maskinens oprindelses land. Og da man i DK imodsætning til fx tyskland, stiller krav om selvstændighed, så er det jo pinlig nødvendigt.

/Kenneth

Det jeg mener med kriminaliteten er, at den vil altid blive udført af nogle.

Herhjemme udføres den også i høj grad af beskæftigede danskere, de er bare blevet mere raffinerede og de har fundet ud af det er nemmere af være kriminel mens man har job, da sandsynligheden for at Skat og Politi tjekker en er mindre.

Jeg siger ikke du har sagt de er dovne hunde, bare at nogle udtrykker dette i samfundet.

Du kunne få et glimrende forhold til mange af indvandrerne i dit område. Det skulle tage mig mindre end 2 timer en dag af skaffe dig 20 bekendtskaber i det område, du vil blive overrasket over hvor meget de faktisk vil danskere der vil dem.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:03

Mikkel deMib Svendsen:

Uden sammenligningsgrundlag er den undersøgelse absurd. Jeg synes det ville være glimrende, som nogle har foreslået, at man ud fra samme principper undersøger hvad DF-vælgere koster det danske samfund. Eller landmænd. Eller bøsser, kvinder eller fede citronmånespisende rygere.

Det ville ikke undre mig, hvis DF-vælgere er en af de dyreste grupper ... måske sammen med landmænd.

Undskyld men her beviser du virkelig din intelligens....eller virkelig mangel på samme.

Du er da en af de mest dobeltmoralske mennesker der findes her på siden. Man må ikke genere invandre, men man må godt genere folk med en anden holdning end dig, og så direkte nedgøre dem.

For mig virker du useriøs. Du er kun ude på at nedgøre en stor procentdel af den danske befolkning. Det være sig pensionister der stemmer på det parti fordi at det er dem der taler deres sag. Eller de enlige mødre.

Og det er sådan set de mennesker du nu her nedgører, og ja de er sikkert en dyr belasting for det danske samfund, men mange pensionister har altså også arbejdet.

/Kenneth

Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 01:06

Ha Ha Der har vi nok en frelst ryger Hva? Big Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 01:09

iceman:

Ha Ha Der har vi nok en frelst ryger Hva? Big Smile

Er desværre afhængig af det og kaffe.. men gerne 6 per pakke for min skyld, så kan det være jeg bliver for nærig til at købe mere end 10 stk.s pakning hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:12

Hej Jen

Nu har jeg selv oplevet den omvendte racisme på egen krop, og bil. Så den kan du godt glemme.

Der er mange danskere som er flygtet ud af Gellerup parken, også derfor at Brabrand boligforening, støtter ekstrem meget op omkring ghetto planerne. Samt at de jo har store planer for netop gellerupplanen.

Problemet er jo netop at det er forsent. Og at det ikke vil lykkes dem, at få de planer ud i livet. Da selv City vest, stort indkøbs center lige vedsiden af gellerup, ikke kan få udlejet deres tomme lokaler, hvad skulle så få flere butikker til at flytte til en ny butiksgade i gellerup.

Det eneste som der sker er jo netop at der kommer mere gang i parallel samfundet. Der hvor der var netto er det kommet et invandrer supermarked....Skal siges at netto har flyttet butikken 3 Km væk, grundet for store udgifter til vagter.

Jeg snakker da også med mange invandrer, og handler i Bazaren samt er generalt et åbent menneske

/Kenneth

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:13

Hamburg1991:

Hvad jeg har noget i mod er at man i DK ikke kan træffe nogen som helst beslutning unden at folk råber og skriver, VI MANGER 100 MILLIADER, vi har altså ikke tid til at sidde i gruppe terapi  i hjørnet og diskure om Hans jørgen skal have 2 eller 3 nye bleer om dagen, For den næste generations skylde bliver vi nødt til at skære i gennem for at sikre at de har andet en afbetaliger at leve for.

Lige præcis derfor kan man faktisk spekulere i, om VK overhovedet har en interesse i at vinde næste valg?
I næste valg periode skal der rettes ind mod 2020 problemet, og det kræver tilpasninger, og kraftige ændringer i dele af samfundet. Og dem der laver disse ændringer, bliver næppe populære!
Så måske S-V-SF bare skulle tage næste periode?

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)