Hej Amino Jeg er ny her og har lige oprettet en bruger. Jeg har fulgt med på siden et par uger på en kigger. Jeg er 24 år og har været professionel pokerspiller de sidste 5 år. Jeg har været fuldstændig selvstændig, selv styret og tilrettelagt min egen tid og mine finanser. Her igennem har jeg erhvervet mig en formue på i alt godt 15M kr.
Poker er slet ikke lige så lukrativt som det har været, bl.a. pga. krisen, men også en masse andre faktorer. Jeg har også mistet motivationen og passionen for spillet. Jeg vil derfor gerne videre i mit liv. Jeg ved dog ikke med hvad. Med den måde jeg har levet med totalt frihed og ansvar, er jeg ikke interesseret i at starte på et almindeligt job under en chef. Jeg vil selvfølgelig også gerne drage nytte af min økonomiske situation og stadig have et incitament for at arbejde. Af uddannelse har jeg gennemført gymnasiet. Jeg har aldrig haft et almindeligt job. Gennem poker har jeg fået mig en masse livserfaringer. Jeg har rejst Europa tyndt og skabt mig et stort netværk indenfor pokermiljøet. Uden for pokermiljøet er mit netværk dog begrænset. Jeg vil beskrive mig selv som: intelligent, meget analytisk, is i maven, matematisk anlagt, selvstændig, ambitiøs, frihedselskende og udadvendt. Jeg er dog ikke specielt arbejdsom, men det kan måske komme. Jeg er dog meget i tvivl om hvad jeg nu skal med mit liv. Som jeg selv ser det står verden åben for mig, men jeg synes ikke der er nogen oplagt vej at tage. At være selvstændig erhvervsdrivende synes jeg er tiltalende, da jeg tror det ville ligge godt til min person, og det ville forhåbentligt kunne holde mit drive oppe. Jeg vil dog også gerne have plads til andre ting i mit liv. Jeg vil også gerne være investor/spekulant, hvor jeg hele tiden finder lovende ideer og projekter jeg kan investere i, hovedsageligt kortsigtet. Dette er nok det der umiddelbart tiltaler mig klart mest, da jeg tror det hele tiden er nyt og spændende. Jeg har dog ingen forudsætninger overhovedet for dette, og jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde. Jeg vil ikke være børsmægler. Jeg håber der er nogle der har ideer til hvad jeg kan gøre med mit liv, og hvor jeg skal starte. Der er så mange muligheder, men jeg føler ikke at jeg kan se skoven for bare træer. Alt input er velkommen.
Venlig hilsen Pokerspilleren |
Pas nu på når du kaster dig ud som investor.
Du har en forholdsvis stor formue den skal du passe på. Hvis jeg var dig ville jeg snakke med Thorleif Jackson. Han er den bedste til at sikre dig et godt afkast på din formue.