Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en god ide. ( Hurtig Svar ) :E

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Jeg interessere mig for kajak, men syntes ikke det er en god ide at skrive om..

Måske ku du komme med eksempler :-)?

Du kunne jo lave 2 sider en blog om kajak, dine Kajak ture etc. og så f.eks en side med udlejning af Kajak i Udlandet og kajakture, jeg har selv haft flere forspørgsler fra danskere.

Der bor en Dansker Rene Seindal i Venedig, han har flere kajak sider på engelske og laver ture dernede, hvis du kunne finde partner som ham i flere lande var det måske heller ikke en dum ide.

Generelt er det ikke dumt at arbejde / skrive om noget man brænder for

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 06:52

Tak for hurtige svar!

Ved bare ikke lige hvordan jeg skal komme i gang :)? Det er der jeg mangler en smule viden. Jeg ror kun KapKajak, og det er hvor man er til forskellige cups. Tror måske godt det ku blive det hvis nogle gad hjælpe mig igang  :)

- Men ellers har jeg en ven. Mig og ham, vi interessere os meget for trænning, styrketrænning og den slags :)? Ideer`?

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 06:54

** Men som sagt.. Jeg er jo kun 13 år. Med nogle virkelig 'Gnavene' forældre. **

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 13:04

Mads:

** Men som sagt.. Jeg er jo kun 13 år. Med nogle virkelig 'Gnavene' forældre. **

Hehe ;) lad dig ikke stoppe af det! - med mindre de skal til at lægge penge ud.

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 13:08

Du kan som sagt lave dig en blog og skrive alt ned hvad du laver omkring dine kajakture.

der må være et forum som også omhandler kajakture og lign. evt. kunne du jo lave et lille signatur med dit link til din blog, og ellers bare skrive med en masse steder.

Forstår godt du vil lave et eller andet selvstændigt, men hvis det er penge du er ude efter kunne du også starte med et job et sted :)

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:49

Det med job. NEJ! Avisjobbet har jeg prøvet det er godt nok ikke mig! Bare for at sig det som det er. Men jeg er også på vej efter noget nyt :) - MEN HAR OPRETTET EN BLOG NU :DD! HÅBER I VIL KOMME TIL AT BRUGE DEN D: SKRIVER DEN I MIN PROFIL OSV.

Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:44

Hej Mads.

Jeg forstår dig som sådan godt med dit avisjob. Jeg gik selv med dem, i din alder, og fik penge ind. Den gyldne ide kommer ikke over natten, og der er flere derude - inkl. mig selv - som har enten et/flere deltids job ved siden af sit studie, eller et fuldtidsjob - men forsøger at køre en selvstændig virksomhed op på siden.

Der er flere modeller at køre efter.

Mit umiddelbare bud er de to her:

1. Du tager avisjobbet, og får stablet kapital på benene til at få en solid blog op at køre, med gode reklamemuligheder(Google Adwords f.eks.) og når din blog rammer gode resultater, så kan du fremvise dem til kajakbutikker, -importører, -forhandlere og andre interessanter og lave events med dem?

2. F*ck avisjobbet. Hold dig til din skole, men når du har fri, så sætter du dig ned, undersøger hvem du er oppe imod. Hvem blogger ellers om kajakker på dansk og evt. engelsk? På et tidspunkt kan du risikere at din blog er så populær, at folk i udlandet følger den, men det kan tage tid. Sæt dig ned, og google røven uden af bukserne, og se hvad alle de andre gør. Fordi det er sjovere at gå en vej, hvor andre ikke har gået før. 

Din blog kører i 3-4 år, og du har LANGSOMT opbygget kapital via reklamer på din blog. 

Ser man i bagspejlet efter de 3-4 år udfra hvert scenarie, står du således: 

1. Du har haft pissetravlt, med skole, avisjob og din blog. Indtjeningen fra dit avisjob har bevirket at du har kunne rykke din blog mere frem, og derudfra fået mange flere besøgende og skabt opmærksomhed omkring den.

2. Du har haft travlt med skolen, og du har virkelig fået "jord under fingrene" hvad angår din blog, og lavet et godt benarbejde omkring den, men reklamerne har ikke så stor indtjening. Her skal du blive ved, og holde for øje at solidt arbejde og konstant udvikling lønner sig en dag.

Kan du bruge det til noget?

Mange hilsner, AirBear.

Inspiration:

http://komud.dk/

http://www.hotfeet.dk/

http://kajakbloggen.blogspot.com/

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 09:08

Tak Tak :)! Men den ide er droppet og jeg har fået noget nyt op og kører!

- Men skal stadig have gang i en blog, og det vil jeg stadig have gjort engang..

Bare ikke angående Kajak'.'. Men måske scootere, biler, gaming eller sådan noget i den stil :)

Men jeg skal snart have et fritids job så det bliver 1 bare ikke aviserne :)

- Mads G

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)