Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor købes refleks folie til bagrude streamer / tekst?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Er der nogen af jer der har erfaring med hvor man køber en bagrude refleksfolie / klisterpapir til at skære bogstaver ud af? Wink

F.eks.

Modified.dk (Skal fylde hele rudens brede i toppen, på 24" skærm her skal det være i fontstørrelse ca. 300.)
Enellerandenteksthernede ( Skal fylde ca 75% - højrestillet - fontsize ca. 150-175)

En anden ting - er det lovligt? Jeg har to sidespejle og kan stadig alligevel se ud af bagruden selvom der er tekster på (har prøvet det).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44

Hej Tom,

du tager da bare fat i Kenn Bo her på Amino

Han er meget fleksibel og rimelig med sine priser.

Brian

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:46

Du kan købe den færdige streamer igennem mig (vi laver bunker af dette i MediaMouse).

Det vil koste nogenlunde det samme som hvis du skal have den rå folie + forsendelse. Og så slipper du for at sidde og bøvle med at skære bogstaverne ud.

Om det er lovligt eller ej er faktisk noget af en gråzone når det drejer som om ting i bagruderne.
Det er formuleret sådan at det ikke må genere dit udsyn igennem bagruden (når det drejer sig om en personbil). Men hvor vidt det genrer eller ej vurderes tilsyneladdende forskelligt fra politimyndighed til politimyndighed.

Som udgangspunkt vil jeg ikke anbefale dig at sætte noget midt i bagruden. Det er noget andet hvis det er en lille tekst som løber nede i kanten af ruden.

/Jesper

Fra Ørbæk
Tilmeldt 8. Dec 06
Indlæg ialt: 107
Fra  Foliekniven.dk Skrevet kl. 09:45

Foliekniven.dk -FolieKlistermærker, Bannere, messeudstyr mm.
Nem og hurtig online bestilling.. 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 22:00

Hejsa folkens

Så kom den endelig hjem - sådan kom det til at se ud:

Det blev lavet af Stickers.dk -der var super dygtige til at rådgive mig, og så var det faktisk ikke engang særlig dyrt..

Beklager billedekvaliteten - svært at holde en lommelygte samtidig med et dyrt kamera og tage et billede i mørke - for at vise refleksen :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)