Er der nogen af jer der har erfaring med hvor man køber en bagrude refleksfolie / klisterpapir til at skære bogstaver ud af?
F.eks.
Modified.dk (Skal fylde hele rudens brede i toppen, på 24" skærm her skal det være i fontstørrelse ca. 300.) Enellerandenteksthernede ( Skal fylde ca 75% - højrestillet - fontsize ca. 150-175)
En anden ting - er det lovligt? Jeg har to sidespejle og kan stadig alligevel se ud af bagruden selvom der er tekster på (har prøvet det).
Du kan købe den færdige streamer igennem mig (vi laver bunker af dette i MediaMouse).
Det vil koste nogenlunde det samme som hvis du skal have den rå folie + forsendelse. Og så slipper du for at sidde og bøvle med at skære bogstaverne ud.
Om det er lovligt eller ej er faktisk noget af en gråzone når det drejer som om ting i bagruderne. Det er formuleret sådan at det ikke må genere dit udsyn igennem bagruden (når det drejer sig om en personbil). Men hvor vidt det genrer eller ej vurderes tilsyneladdende forskelligt fra politimyndighed til politimyndighed.
Som udgangspunkt vil jeg ikke anbefale dig at sætte noget midt i bagruden. Det er noget andet hvis det er en lille tekst som løber nede i kanten af ruden.