Jeg leder efter et webshopCMS, hvor man som bruger kan logge ind og købe for xxx kr - alt efter, hvilket beløb admin har tildelt brugeren. Findes sådan et CMS?
Altså det skal være sådan, at jeg som bruger har fået tildelt et login og når jeg logger ind kan jeg shoppe for fx 350kr og når de 350kr er brugt kan jeg ikke shoppe mere.
Håber det giver mening ellers skal jeg nok forsøge at beskrive det lidt bedre.
Mvh
Kristian
Hmm..
Det kunne måske godt laves sådan. Og så bare lave det sådan, at rabatten var sat sammen med det login man brugte og så i stedet for at vise, at nu var der xxxkr tilbage kunne man vise, at der var xxx kr til rabat..
- men findes den funktion i de forskellige webshop CMS eller kender du til et bestemt det er i?
Jeg leder efter et webshop CMS, hvor man som bruger kan logge ind og købe for xxx kr - alt efter, hvilket beløb admin har tildelt brugeren. Findes sådan et CMS?
Altså det skal være sådan, at jeg som bruger har fået tildelt et login og når jeg logger ind kan jeg shoppe for fx 350kr og når de 350kr er brugt kan jeg ikke shoppe mere.
Håber det giver mening ellers skal jeg nok forsøge at beskrive det lidt bedre.
Mvh
Kristian
Det kan nemt laves i f.eks. Umbraco. I det system findes allerede CMS og brugerdel og så er det bare at koble en login på med beløb til hvor meget hver bruger har tilbage.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....