Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Optjen.dk :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har på det seneste arbejdet på et webprojekt: www.optjen.dk som går ud på, at optjene point og shoppe gratis med dem. Er godt klar over at der allerede er tusindvis af disse cashback/reward sider, men man skal jo starte et sted. 

Jeg vil bare lige høre hvad i synes om designet og selve struktureringen af websiden. Gerne noget konstruktivt kritik :)

Bedste hilsner

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:30

Simpelt, pænt og lige til :)  3 ord som beskriver det hele (sådan da).

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 11:38

Mange tak Alexander, det er jeg glad for at høre :) Har du evt. idéer til hvordan jeg kan optimere siden? Der er nogen der spørger om hvordan pointshoppen fungere sådan rent praktisk. Burde jeg lave sådan en step-to-step guide på forsiden? :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:39

Logo har forkert farve. Den blå er alt for lys.

det sprang lige ind i hoved på mig, ellers er der ikke lige noget på forsiden som jeg kan sige noget om.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 11:43

Det kan jeg godt se. Logoet er også kun midlertidigt :)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 13:43

Hej du.

Den er enkel og pæn - det kan jeg godt lide.

men jeg kunne godt tænke mig at se lidt flere varer, og derudover kunne jeg godt tænke mig at få af vide hvordan jeg optjener pointene.

Det ville også være rigtig fedt med en "sådan gør du" guide.

Mvh Tobias.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:53

Rigtigt flot hjemmeside Smile

Hvordan får i alle disse gratis vare , er det igennem hjemmeside , for det lyder til et rigtigt godt koncept Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:07

Jeg faldt lige over denne: " Jeg synes også at der er forholdsvis hurtig levering"

Hvor hurtigt har han tjent sine point? :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 15:17

Hej Jimmy -

Det første indtryk er det som afgør om "kunderne" bliver på siden. Og jeg synes den er rigtig pæn og indbydende. Efter devisen : Keep it simple...

Flot side...

MVH Thomas Madsen

Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 15:41

Først og fremmest tak :)

@Tobias

Jeg tilføjer lige nogle flere varer og kigger på "sådan gør du" guide.

@Mikael

Varerne har delvis købt fra leverandører ellers køber vi varerne direkte fra webshops og fysiske shops. Der er selvfølgelig udsigt til at få alle varerne købt gennem producenterne/leverandørerne. 

Konceptet er, at man som bruger kan gå ind og udfylde spørgeskemaer og købe gode tilbud (affiliate kampagner/leads). Derefter bliver disse leads konverteret til en værdi i form af virtuelle point, alt efter hvor meget profit jeg (mediet) får igennem kampagnen. De virtuelle point kan så bruges i pointshoppen. 

Meget fedt koncept :)

@Niels

Han har tjent dem forholdsvis hurtigt. Kunden som har skrevet den lille kommentar er også min kammerat. Han har delvis optjent sine point gennem affiliate kampagner og via. promovering i form af invitationer til sine Facebook venner. 

@Thomas

Endnu engang tak :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)