Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrol af web-bureau og deres søgemaskineoptimering kompetence?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Rønne
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Hvordan kontrollerer jeg om et kommende web-bureau har forstand og kompetance til at søgemaskineoptimere min kommende webshop.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:59

Snak med deres referencer.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Det hjælper jo kun hvis de referencer har forstand på at vurdere, om de faktisk har fået noget godt eller noget skidt (i forhold til SEO) :)

Jeg har i hvert fald tit oplevet kunder der synes det de har fået er helt fint. Når man så kigger det efter i sømmene er det helt ude i hampen - med alvorlige fejl og total mangel på udnyttelse af de muligheder der er.

Jeg kender ikke nogen perfekt måde at evaluere en levrandør på, hvis man ikke selv ved så meget om SEO. Det er svært. Men i alle fald vil jeg anbefale, at man får udarbejdet en SEO Kravspecifikation INDEN man sætter et bureau i gang med at lave et nyt website. Så er der i hvert fald nogle klare retningslinier at holde dem op på - og udviklerne kender kravene på forhånd. Det er fair for alle.

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:01

Mikkel deMib Svendsen:

Niels Henriksen:

Det hjælper jo kun hvis de referencer har forstand på at vurdere, om de faktisk har fået noget godt eller noget skidt (i forhold til SEO) :)

Jeg har i hvert fald tit oplevet kunder der synes det de har fået er helt fint. Når man så kigger det efter i sømmene er det helt ude i hampen - med alvorlige fejl og total mangel på udnyttelse af de muligheder der er.

Jeg kender ikke nogen perfekt måde at evaluere en levrandør på, hvis man ikke selv ved så meget om SEO. Det er svært. Men i alle fald vil jeg anbefale, at man får udarbejdet en SEO Kravspecifikation INDEN man sætter et bureau i gang med at lave et nyt website. Så er der i hvert fald nogle klare retningslinier at holde dem op på - og udviklerne kender kravene på forhånd. Det er fair for alle.

Helt enig, både i at det er svært at vurdere virksomhedernes kompetencer og at det vil være en fordel at få udarbejdet en kravspecifikation.

Kunne det evt. være en mulighed at få én virksomhed til at lave kravspecifikationen, en anden til at validere den og en tredje (shop-leverandøren) til at bygge den?

Der bliver måske lidt dyrere, men på den anden side - hvis det er noget du skal leve af kan det ikke understreges nok hvor vigtigt det er.

Held og lykke

/Lars

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:36

Lars:
Kunne det evt. være en mulighed at få én virksomhed til at lave kravspecifikationen, en anden til at validere den og en tredje (shop-leverandøren) til at bygge den?

Sådan fungerer det tit - i hvert fald her hos os. Vi sidder tit som et af tre ben i processen - de to andre ben er kunden og webbureauet. Og det fungerer faktisk fint.

Fra Rønne
Tilmeldt 27. Jul 10
Skrevet kl. 19:52

Hej Thomas 

Hvad skal jeg give for en SEO kravsspecifikation hos dig?

Fra Rønne
Tilmeldt 27. Jul 10
Skrevet kl. 19:55

Ok tak for info til jer andre og god aften Smile

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:25

Kristoffer Kock Thestrup:

Hej Thomas 

Hvad skal jeg give for en SEO kravsspecifikation hos dig?

Du sender mig en mail - så tager vi den derfra. Jeg giver ikke tilbud i offentligt rum. thomas(snabela)concept-i.dk

På genhør!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)