Altså, det lyder lidt som om, at du bare gerne vil starte noget, så du kan tjene nogle penge, og komme væk fra Netto.
Jeg kan godt forstå du gerne vil væk fra Netto, men jeg vil fraråde dig at starte noget, blot for at pengenes skyld. Det er måske en kliché at sige, at man skal have hjertet med i sin forretning, men det passer sgu!
Hvad interesserer du dig for, hvilke former for produkter? Start med at tænke over, hvad du rent faktisk ville have det fedt med at arbejde med!
Har fået job i Netto fordi min webshop ikke gav nok afkast.
Det der sætter mig igang er penge! En rigtig nærig jyde/kræmmer eller hvad man kalder det!
Mine interesser er hårvoks(har tidligere solgt, men kan ikke skaffes mere), Fodbold(allerede Unisport.dk), spil og film(coolshop.dk og cdon.com) parfume(en masse andre), tøj,enten mærketøj eller fint tøj(Allerede smartguy.dk og fint tøj findes også nogle), slips(findes også en del).
Skal jeg forstå det sådan, at det er dig, som har startet de sider du nævner? For så kan du da umuligt have brug for et job i Netto ;)
Men altså, penge er ikke en dårlig ting at ville have. Men de er intet værd, hvis man laver noget man hader. Nogle gange kan det godt betale sig at bruge noget tid, til at tænke over hvad man virkelig brænder for, og hvad der kunne være fedt at lave. Man kan desværre ikke tvinge idéer frem, de kommer normalt uventet og ud af det blå - og det er dér man skal fange dem!
Hvad med at starte en portal / debatforum, omkring noget du ved en masse om? Noget som vil interessere en masse mennesker!
Skal forstås som om det er de ting jeg gerne vil sælge!
Brænder kun for ting hvor der er mange konkurrenter?
Portal og debatforum interesser mig nok ikke så meget, da jeg gerne vil have en vare! Portal så skulle det være noget i stil med et managerspil og så 25.000 intet når jeg ikke selv kan noget!
Mvh Lasse
|