Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg starte?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne jeg jo gøre the-shop :)

Flemming H.:

Ikke for at skyde dine drømme i sænk, virke negativ eller sige at det er en dårlig ide at starte dit eget : Hvis jeg var dig ville jeg give op og se om ikke jeg kunne få arbejde i IRMA eller SUPERBEST istedet for.

Og så ellers prøve igen når du ved hvad du vil lave - hvis det der driver dig er penge, så lær at tjen penge først.

Forstår dig godt, men kan ikke se et arbejde der bare er det(har været i netto 1 måned og har aldrig været så træt af noget som lige det)

Hvis jeg ved hvad jeg vil,  det ikke kan blive til noget?

Det er nok rigtigt, man kan sagtens lave en webshop og komme frem på tronen og det kræver self en del, men hvis det er det jeg vil, skal jeg så gøre det?

Mvh Lasse

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 21:04

Kunne evt. købe en masse restpartier og stille op på messer og sælge, men er der jo også andre der gør?

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 21:13

Du finder højst sandsynligt ikke noget, som andre ikke gør. Så det handler jo bare om hvor motiveret du er ;)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:25

Master Vind:

Kunne evt. købe en masse restpartier og stille op på messer og sælge, men er der jo også andre der gør?

Lige præcis, og til det formål er kasketter / huer / hatte perfekte.. De er nemme at transportere, de sælges i et prisniveau hvor selv den nærigste stodder kan være med, det er impuls køb, ja jeg kunne blive ved ;-) Jeg sælger dem selv på markeder og lign.(så jeg ved hvad jeg snakker om) men da det er lidt udenfor sæson lige pt. vil jeg bare have solgt dem videre... Så du har mulighed for at lave en god handel her ;-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:30

Master vind: Nu skal du tinge lidt om de huer. Det ender med, at du kan få dem for 18.000 og så smider han et vognlæs tøris med, så du kan skabe en stemning, når du står på markedet og sælger dem :p

Tilmeldt 21. Apr 10
Skrevet kl. 21:35

Jaah lige lidt mere end 18 kg, men tæt på da ;-)...

Og der er mulighed for en markup mellem 3 og 7,5 sådan ca.

Så hvis du får hele skidtet solgt, så der dæleme tale om en god forretning ;-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:39

Men tørisen er med i handlen... Følger der en manual med til at bygge en iglo?

Tilmeldt 21. Apr 10
Skrevet kl. 21:53

Jaah mon ikke det kan lade sig gøre at sende sådan en manual med også.. Så får man også en stand lidt ud over det sædvanlige, det mer' salg så det vil noget Wink

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)