Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal er da det værste skrammel! Funktionelle betalingsplatforme efterlyses

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig,

Jeg kan ikke helt følge dig i, at PayPal ikke er en god betalings gateway, firmaet er nok den som har de fleste brugere i verden og selvom de til tider kommer med krav om at man skal sende ID osv. er det kun for ens egen sikkerhed. Hvis du installerer PayPal ekspres så behøver dine kunder ikke at oprette konto hos dem.

Alternativt til PayPal kan være www.moneybookers.com, men hvis dit site er placeret i USA og dine bruger er derfra, så er det måske bedre at finde en loesning derover.

Martin....  du skal huske at det kort du bruger ikke er overtrukket, for så er det jo klart at du ikke kan få det til at virkeSmile

Med venlig hilsen

Lars

Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder PayPal, MoneyBookers og WebMoney til mine kunder. Sælger software.

Er næsten tilfreds med PayPal. Som regel går det fint, men er der problemer, kan du ligeså godt spare tid og med det samme lade scammeren scamme dig. Det er alligevel hvad det ender med. ...og glem alt om menneskeskrevne svar fra dem. Det gode er, at ufatteligt mange har en konto og endnu flere genkender deres logo = troværdighed.

MoneyBookers er min klare favorit. De bliver bedre og bedre, og her kan du tale med mennesker. Dog svært for amerikanere at bruge. De er også underlagt flere regler end PayPal, hvor TOSen er en afskrivelse af alle rettigheder. Ren gyser at læse.

WebMoney er essentielt hvis du har russisk talende kunder. Ret anderledes, men absolut solidt system.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Grafsign, ved du om man kan bruge Moneybookers til Wordpress

- kender du til et plugin og hvorfor mener du det er det bedste? (: 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 26. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

@font-face { font-family: "Cambria"; }p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0cm 0cm 10pt; font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman"; }div.Section1 { page: Section1; }

SÅ kom der gang i de ”gamle” aminoer.. – herligt, og tak for det…har dog allerede fundet de alternativer min webmaster vil opsætte til at begynde med.

 

@ Flemming – Jov, lavede Business fra starten (det glemte vi ikke) – men alligevel er det svært at betale – hele idéen er jo netop, at folk IKKE skal til at oprette eller have en Paypalkonto.

 

@ Yusuf – nemmerlig, og netop derfor forsøgte vi med den løsning…har dog siddet over halvanden time på Skype med Paypal support i dag (hvis man kan kalde ”den” det…hmmm) – først en ord/stave/hørehæmmet på linien…absolut omkring 3. Klasses niveau/IQ…og da jeg efter 20 minutter mistede tålmodigheden komplet (solen skinnede i Miami, og poolen var liiige udenfor), så finder jeg ud af hun intet kan eller fatter – end ikke åbne/checke min konto. Og det var vel at mærke på et ”direkte” nummer, som Pypal i går oplyste mig om skulle gå lige til Techincal Customer Support – hurra hurra…

 

@ SEO++ - Takker..tager en kvik gugger;)

 

@ Jacob R – Jeps..Moneybooker har vi nu valgt – samt Wirecard.com – og vi beholder paypal for dem som har account – 3 mulige betalingsløsninger…som det ser ud nu…

Herligt du kan lide bogen…håber ikke din vejrtrækning er gået ned ad bakken efter du fik den læst;/

 

@ Niklas..takker…tog lige hurtig kigger på authorize.net

 

@ IndoSoft – ja, måske Hr. Thorborg nu kører på kredit (debit..;) – spurgte godt nok ikke om han var SIKKER på der var penge på kortet..måske det er løbet tørt..men han har SATME også købt mange sandwishes og krabbeklør de sidste dage til vores Breatheology Crash Course i Florida;)

 

@ GrafSign – Tak – kender ikke Webmoney…man min bog udkommer faktisk i Rusland næste måned..dog lader jeg liiige den russiske forelægger klare ærterne for nu….var faktisk inviteret derover denne uge, men er jo i Las Vegas til launch at breatheology.com – nyt website om få dage…samt den engelske version af min bog;)

Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Stig

Jeg kendte heller ikke WebMoney, men fik en del henvendelser fra russisk talende, for hvem det var den eneste mulighed. Og de tog det til sig hurtigt. WM henvender sig slet ikke til resten af verden, og deres engelske side er ikke nem at navigere, men fra kunde feedback hører jeg kun ros. De er også ret hurtige til at svare på henvendelser, dog ikke på forretnings-engelsk, men de får problemerne løst.

Og check det her: Chargebacks er umulige! Ja, nemlig. Når pengene er på din konto, kan kun du fjerne dem igen. Forfriskende!

...men held og lykke med din løsning + din bog!

 

@Martin

Jeg ved der er plugins, bruger dog ikke selv. ...men skriv evt til dem og spørg. De lavede et Magento plugin for nogle mdr siden, så hvem ved om det er i støbeskeen? Så kan du også tjekke hvor hurtige og fyldestgørende svar du får. Deres service, strømlinede system... I top. Og de bekæmper chargebacks... ...siger de, hvilket jeg tror på. Men har ikke kunnet tjekke, for her efter over 1½ år, har jeg stadig 0 chargebacks, så det er jo perfekt.

En del af min entusiasme kommer nok også fra, at jeg jo kender PayPal, og de gutter får ofte jobbet gjort, men jeg oplever dem således: De henvender sig til køberne, sørger for at blive deres foretrukne. Derved kan de behandle sælgerne elendigt, fordi vi egentlig er tvunget til at tilbyde dem, så længe kunderne kan lide dem. PayPal har aldrig nogensinde løst et problem for mig. Var jeg scammer, ville jeg bruge PayPal.

Jeg holder scammer historier for mig selv, for ikke at give gode ideer til klovner, men det er faktisk ret ekstremt hvad PayPal har budt mig og mine kolleger i tidens løb.

...men derfor er min anbefaling af MoneyBookers ekstra stærk. Dit eneste lige så lette alternativ (PayPal), er risikofyldt, ineffektivt og vil modarbejde dig og overraske negativt hver gang de får chancen. Derfor vil jeg kun anbefale PayPal, hvis mange af dine kunder er fra USA.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Morning Train Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du befinder dig i USA, er der rigtig mange muligheder, i forhold til Danmark. For det første kan du få Paypal Website Payments Pro, som er langt bedre end standard, og derudover er der mange gode alternativer, som authorize.net

Den her artikel hjalp mig rigtig meget, http://articles.sitepoint.com/article/money-where-mouse-is-gateways/2

Jeg har brugt rigtig meget tid på at støvsuge nettet, og må sige der findes så mange løsninger (især i USA) at det hurtigt bliver uoverskueligt, derfor ville jeg nok vælge at gå med en af de kendte løsninger, som de 6 store, som er beskrevet i den artikel.

Cofounder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Authorize er ikke så lette at bide skeer med. De vil have at man kan dokumentere, at man omsætter for 25.000 $ i måneden minimum  i ens shop ( som man sjovt nok søger indløsning til) INDEN de vil tage en i betragtning som kunde.

Er det et must at det skal være en dansk gateway?

For ellers er det bare at søge på "merchant account and gateway for xxxx-shop"  Så kommer der er et væld af muligheder. Du kan dog godt forberede dig på at skulle scanne og fremskaffe et væld af papirer som fx:

 

Pas

Utilitybills (ny regning på varme, el, vand eller lignende ydelse)

Bank statement - dokumentation for dit indestående på firmakonto

Bank processing - dokumentation for din allerede eksisterende omsætning

Business plan

Diverse dokumenter du skal udfylde og evt. din bank skal stemple og underskrive.

 

De fleste sider reklamerer med at det tager 2-3 dage - men 2-3 uger er noget mere realistisk.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Væk med paypal det duer ikke hvis du skal bruge det til at modtage betalinger med, med mindre du altid sørger for aldrig at have mere end $1000 stående. Så kan de finde på at spærre den konto i op til 6 måneder (De tjener jo penge på at de har pengene i banken Wink )

Authorize.net kan du ikke bruge med mindre du holder til i Canada hvor de hører hjemme. Hvis du skal bruge dem uden for Canada så skal du bruge en af deres resellere (kig her)

Ewire er for "Dansk" til at du kan bruge dem. 

RBS Worldpay. Ja dem kan du godt bruge, de har en udemærket service og deres produkter virker.

Alternativt kan du få en merchant account hos Moneybookers (Ligesom rbs worldpay, pbs/nets osv. Du skal skrive til dem på email for at få mere info om den.

Eller du kan oprette en business konto hos en af de størrer banker, de har som regelt også mulighed for at kunne tilbyde dig en merchant account.

 

Bær over med mig hvis der er stavefejl osv, klokken er 05.05 hvor jeg er, og er på vej i seng. Big Smile

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig:
først en ord/stave/hørehæmmet på linien…absolut omkring 3. Klasses niveau/IQ…og da jeg efter 20 minutter mistede tålmodigheden komplet (solen skinnede i Miami, og poolen var liiige udenfor),

Godt nok Dr. Mengele.

Håber du/I behandler jeres fremtidige kunder med bedre omtaler end mulige samarbejdspartnere.

Men de hørehæmmede, analfabeterne og de ordblinde handler jo heller ikke på nettet (ironi kan forekomme)

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)