Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du bliver OVERVÅGET

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Du skal lige tænke dig om og læse hvad der bliver skrevet. Ikke nok med at jeg bliver hånet på et personligt plan, så påstår klaphatten også at jeg er en svindler og ikke har en virksomhed og det der er langt værre. Blot fordi du er uenig i mine holdninger skal du stadig læse hvad andre skriver inden du kommer med advarsler. Du har fået samme besked i en PM så jeg er sikker på at du læser den.

Jeg kan så blot gentage at det ikke er i Amino's ånd at kalde andre folk herinde for klaphatte... Hvis du har et problem med at acceptere spillereglerne er Amino's debat nok ikke et sted du kommer til at skabe dig ret mange venner.

Ville du også kalde folk klaphat ude i den virkelige verden eller er det blot fordi du gemmer dig bag skærmen her at du gør det?

For det er sådan set ikke synderligt høfligt.

Jeg har også modtaget din private besked om at du har skrevet her, og jeg har også modtaget din private besked hvor du skriver at du vil klage over mine dispositioner som moderator på Amino, det er i så fald Martin Thorborg du skal klage til, evt ved at benytte "anmeld indlæg" funktionen her i debatten, så tager han sikkert det store spanskrør frem og giver mig en ordentlig omgang, eller også fortæller han dig at moderatorene har en del at sige her i debatten og at du såmænd blot skal acceptere reglerne, ganske som jeg forsøgte at forklare dig tidligere i denne tråd.

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
En typisk undskyldning for øget overvågning er "jeg har ikke noget at skjule, så for mig gør det ikke noget" Men hov, det er jo kun kriminelle der siger det. "jeg har ikke noget at skjule" i håbet om at andre vil tro dem og de kan slippe. Er du kriminel, eller er du imod overvågning!?
Havde jeg ført en liste over latterlige indlæg på Amino, så havde dette indlæg uden tvivl indtaget toppen. Det er simpelthen noget af den mest ufattelige påstand, jeg længe har hørt. Hvor mange flere såkaldte "troll-tråde" fra PJEDSTED skal vi lægge øre til, før han får sparket fra Amino?

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)