Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du bliver OVERVÅGET

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hvis du på noget tidspunkt har kørt lidt langsomt forbi den Amerikanske ambassade, taget billeder eller har stået og kigget lidt eller har deltaget i en demonstration nær ambassaden, så er du blevet registreret, fotograferet og dine personlige oplysninger er sendt til USA da du kan være en potentiel terrorist. Politiet har været klar over den ulovlige overvågning og registrering men har det haft en konsekvens? - Nej ikke en skid.  Vil regeringen gøre noget ved det? Nej, sørgeligt nok ser det ud til at de for enhver pris vil  undgå at kritisere Amerikanerne.  

Er vores regering komplet ligeglade med os, eller er de bund korrupte?  

Link

Link

For at imødekomme de autoritetstros, ukritiske holdninger til stat og overvågning, så kan det rigtig nok være lovligt at tage billeder af mennesker på offentlige steder i nogle tilfælde.

Det har med al sandsynlighed ikke været lovligt i dette tilfælde, og hvem ønsker i øvrigt sit billede taget og registreret fordi nogle tror at man er terrorist.!

xxx

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:47

Hej Pjedsted

Hvor er problemet ?

Håber bare at PET også laver samme overvågning i Pakistan så de der prøver at brænde

vores ambassade ned eller afbrænder vores flag ikke får indrejse til DK.

Monse

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Monse:

Hej Pjedsted

Hvor er problemet ?

Håber bare at PET også laver samme overvågning i Pakistan så de der prøver at brænde

vores ambassade ned eller afbrænder vores flag ikke får indrejse til DK.

Monse

Jamen så kigger jeg lige forbi og monterer kameraer i hele dit hjem. Giv mig lige dine kreditkortoplysninger i samme omgang. Jeg lover at jeg ikke vil misbruge nogle af dine oplysninger!

xxx

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:09

Jeg vil vove at påstå at der er en væsentlig forskel på at du foreslår at overvåge Monse i hans private hjem og så at nogle folk holder øje med hvad der sker på gaden..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:10
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

PJEDSTED:
vis du på noget tidspunkt har kørt lidt langsomt forbi den Amerikanske ambassade, taget billeder eller har stået og kigget lidt eller har deltaget i en demonstration nær ambassaden, så er du blevet registreret, fotograferet og dine personlige oplysninger er sendt til USA

Er der ikke lidt langt fra at blive fanget på et billede til ens personlige oplysninger er sendt afsted? Men de har måske et kamera der lige finder adresse, bank osv. frem...

Lad dem dog være så paranoide som de har lyst til. Bare de ikke bestemmer hvad jeg skal spise til aftensmad :) (det er konens opgave).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 17:12

Niels Henriksen:

PJEDSTED:
vis du på noget tidspunkt har kørt lidt langsomt forbi den Amerikanske ambassade, taget billeder eller har stået og kigget lidt eller har deltaget i en demonstration nær ambassaden, så er du blevet registreret, fotograferet og dine personlige oplysninger er sendt til USA

Er der ikke lidt langt fra at blive fanget på et billede til ens personlige oplysninger er sendt afsted? Men de har måske et kamera der lige finder adresse, bank osv. frem...

Lad dem dog være så paranoide som de har lyst til. Bare de ikke bestemmer hvad jeg skal spise til aftensmad :) (det er konens opgave).

Nej, sådan foregår professionel overvågning ikke. Jeg ved ikke med dig, men jeg vil sgu ikke registreres som terrorist fordi jeg er på det forkert sted på det forkerte tidspunkt.

xxx

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 17:14

Anders Christensen:

Jeg vil vove at påstå at der er en væsentlig forskel på at du foreslår at overvåge Monse i hans private hjem og så at nogle folk holder øje med hvad der sker på gaden..

Nej egentlig ikke. Du skal se det i en større sammenhæng. Så du ikke programmet med hende den danske kvinde der nærmest blev erklæret terrorist af amerikanerne uden noget grundlag?

xxx

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 17:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Og nu skal folk lige huske på at det er verdens mest professionelle efterretningstjeneste med uanede ressourcer der står bag det. Naturligvis tager de ikke bare et billede og hænger det op på væggen og står i en halvcirkel og siger Ej, ham der er godt nok en frækkert.

Jorden er ikke flad mine damer og herrer.

xxx

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:30

Der er ik rigtig noget nyt i det der... Du lever i et overvågningssamfund!

At nogle aviser/tvstationer nu pludselig fortæller om det, gør jo hverken problemet nyt eller anderledes end hidtil...

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 17:38

Fashion-Seller:

Der er ik rigtig noget nyt i det der... Du lever i et overvågningssamfund!

At nogle aviser/tvstationer nu pludselig fortæller om det, gør jo hverken problemet nyt eller anderledes end hidtil...

Det er jeg klar over. Problemet er jo bare så stort at det ikke kan få omtale nok.! Der skal mere negativ fokus på problemet så folk vågner op og finder ud af at der intet godt kommer ud af overvågning.  Jo flere paralleller der kan drages til de udenlandske erfaringer jo bedre. - Her har man nemlig fundet ud af at overvågning kun gør skade.

xxx

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)