Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du bliver OVERVÅGET

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
vis de endelige tager video af en kan de ikke så sende den til mig, vis de ser mig optræde på strøget med et stripshow, for jeg for vil så gerne forbedre mit stripshows.

Det må være dagens geniale indlæg :) Tak Mikael...

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

En typisk undskyldning for øget overvågning er "jeg har ikke noget at skjule, så for mig gør det ikke noget"

Men hov, det er jo kun kriminelle der siger det. "jeg har ikke noget at skjule" i håbet om at andre vil tro dem og de kan slippe. Surprise

Er du kriminel, eller er du imod overvågning!?

xxx

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg synes personligt at det grænser til det morsomme, så meget virak et par snollede kameraer kan skabe. Der svæver flere hundrede satelitter rundt omkring kloden, som kan termisk fotografere, filme og registrere detaljer på størrelse med en kaffekop.
Hvorfor betyder de kameraer så noget? Jo, det er fordi vi kan se dem. Skype-Smile

Med Google Instant, Google Earth (og måske Echelon?) samt andre smarte teknologier vælger jeg ikke at bekymre mig overhovedet over de kameraer.
I England, der er et af Europas mest kamera-overvågede lande, ser det ikke ud til, at befolkningen er særligt bekymrede over kameraernes tilstedeværelse.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Er du kriminel, eller er du imod overvågning!?

 

Din generalisering giver ikke mening.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan_S:

PJEDSTED:

Er du kriminel, eller er du imod overvågning!?

 

Din generalisering giver ikke mening.

 

Hvorfor ikke? - Når det er de der er for overvågning. , så siger de jo at det kun er kriminelle der er imod. I virkeligheden er det jo det rene hykleri.

 

xxx

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Pjedsted

Det er fair nok at du er imod overvågning, men så er det vel også OK at andre er for

for min skyld kan kan staten også få DNA og fingeraftryk fra mig.

Desuden er jeg er ikke så spændende, at staten eller CIA vil bruge deres kaffepause

til se på fotos af mig.

Til sidst så tror jeg også at de kriminelle taber mere end de lovlydige på overvågning

Monse 

 

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Hvorfor ikke? - Når det er de der er for overvågning. , så siger de jo at det kun er kriminelle der er imod. I virkeligheden er det jo det rene hykleri.

Du konkluderer, at næsten alle argumentationer for overvågning er et bevidst valg, for at skjule et faktisk motiv? Så går alle kriminelle også ind for mere politi? - og alle der går ind for mere politi er kriminelle?

Desuden virker hele dit indlæg som et angreb, der bevæger sig væk fra debatten og over imod debatørene.

Desuden svarede du aldrig på mit spørgsmål.

Edit: fjernede min mening om generalisering ..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En god og spændende debat ender som personfnider fnader...

Øv bøv bussemand...

Kunne I ik bare kalde hinanden diverse ting og øgenavne over PB, så slipper alle vi andre for at læse det, og min indbakke vil blive mega lykkelig Wink

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

En god og spændende debat ender som personfnider fnader...

Øv bøv bussemand...

Kunne I ik bare kalde hinanden diverse ting og øgenavne over PB, så slipper alle vi andre for at læse det, og min indbakke vil blive mega lykkelig Wink

 

Nu kan jeg forestille mig at det er mine indlæg du henviser til, kan du så ikke forklare mig hvor jeg har været nedladne eller personlig?

Jeg har forsøgt til trådstarter men uden held.

Undrer mig meget over din udtagelse her da du plejer at komme med langt mere konstruktive kommentarer end denneSmile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenn Olsen:

Nu kan jeg forestille mig at det er mine indlæg du henviser til, kan du så ikke forklare mig hvor jeg har været nedladne eller personlig?

Jeg har forsøgt til trådstarter men uden held.

Undrer mig meget over din udtagelse her da du plejer at komme med langt mere konstruktive kommentarer end denneSmile

Ingen nævnt...

Men synes bare det hele er endt i en stor personlig snik snak... Og ja mine kommentarer er normalt mere konstruktive, men denne debat er kørt helt væk fra det oprindelige desværre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)