Nu har jeg ikke set indlæg fra dig som kun har til formål at fortælle hvor latterlig vi er herhjemme. men netop dette punkt du nævner her er noget vi skal have lavet om og det kan kun gå for langsomt... |
Kenn Olsen:Kære pjedsted.
Du har lavet 2 indlæg og begge er diskutioner først om at stikke folk og nu om overvågning, jeg har enormt svært ved at se hvorfor du bekymer dig om de forhold vi har her i Danmark.
Du har taget din beslutning og er flyttet til Malmø så hvad er dit problem egenligt.
det er morsomt at dem som forlader Danmark enten tror de kan tjene kassen her eller fortælle os andre hvor latterlige vi er at vi gider. Jeg er dansker og bliver herhjemme til de skal bære mig ud og betaler også gerne til dem der ikke er så heldige som mig selv.Kom ind i kampen og fortæl hvorfor du valgt at flytte og hvilke problemer du har med dit firma hvis du da har nogle, og drop så din krig mod en befolkning du har givet fingeren og er flyttet fra.
Vi mødes på vejen og forskellen er bare at jeg har betalt 2 gange så meget for min BMW 535D E 61 men sikke en fed følelse at have betalt det den koster her og vide at de penge jeg har tjent i mit dejlige Danmark bliver her og hjælper samfundet..
Ps. Du må gerne prøve at true mig med at overvåge mig for jeg er fuldstændig ligeglad for jeg har intet at skjule og måske kunne dem som kikkede med i mit liv komme med nogle gode råd og hint
Og lige som man tror at du umuligt kan komme med mere uintelligent vrøvl, så kommer du sgu lige med en bonus. Jeg har ondt af dig og jeg håber at du bliver klogere med alderen.
Indtil det sker vil jeg bede dig ignorere mine indlæg.
Bliv gratis medlem