Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du bliver OVERVÅGET

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenn Olsen:

Ps. Du må gerne prøve at true mig med at overvåge mig for jeg er fuldstændig ligeglad for jeg har intet at skjule og måske kunne dem som kikkede med i mit liv komme med nogle gode råd og hintWink

Jeg skal ik forsvare Pjedsted eller hans indlæg... Men synes lidt din PS kommentar er farlig.

Har du set NETTET? Godt nok er det en gammel film, som er "fiktion", men vi nærmer os mere og mere sådan et samfund. Og er der nogen som overhovedet ønsker det?
For så er frihed og ytringsfrihed jo bare en "dansk fiktion", som mange blære sig med, men som ik vil eksistere...

LINK TIL FILMEN

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Niels Henriksen:

Kenn Olsen:
det er morsomt at dem som forlader Danmark enten tror de kan tjene kassen her eller fortælle os andre hvor latterlige vi er at vi gider. Jeg er dansker og bliver herhjemme til de skal bære mig ud og betaler også gerne til dem der ikke er så heldige som mig selv.

Nogle af os er flyttet fra danmark fordi vi er uønsket jvf. udlændingereglerne.

 

Nu har jeg ikke set indlæg fra dig som kun har til formål at fortælle hvor latterlig vi er herhjemme. men netop dette punkt du nævner her er noget vi skal have lavet om og det kan kun gå for langsomt...

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenn Olsen:

Kære pjedsted.

Du har lavet 2 indlæg og begge er diskutioner først om at stikke folk og nu om overvågning, jeg har enormt svært ved at se hvorfor du bekymer dig om de forhold vi har her i Danmark.

Du har taget din beslutning og er flyttet til Malmø så hvad er dit problem egenligt.
det er morsomt at dem som forlader Danmark enten tror de kan tjene kassen her eller fortælle os andre hvor latterlige vi er at vi gider. Jeg er dansker og bliver herhjemme til de skal bære mig ud og betaler også gerne til dem der ikke er så heldige som mig selv.

Kom ind i kampen og fortæl hvorfor du valgt at flytte og hvilke problemer du har med dit firma hvis du da har nogle, og drop så din krig mod en befolkning du har givet fingeren og er flyttet fra.

Vi mødes på vejen og forskellen er bare at jeg har betalt 2 gange så meget for min BMW 535D  E 61 men sikke en fed følelse at have betalt det den koster her og vide at de penge jeg har tjent i mit dejlige Danmark bliver her og hjælper samfundet..

Ps. Du må gerne prøve at true mig med at overvåge mig for jeg er fuldstændig ligeglad for jeg har intet at skjule og måske kunne dem som kikkede med i mit liv komme med nogle gode råd og hintWink

 

Og lige som man tror at du umuligt kan komme med mere uintelligent vrøvl, så kommer du sgu lige med en bonus. Jeg har ondt af dig og jeg håber at du bliver klogere med alderen.

Indtil det sker vil jeg bede dig ignorere mine indlæg.

 

xxx

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

slettetEmbarrassed

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

PJEDSTED:

Og lige som man tror at du umuligt kan komme med mere uintelligent vrøvl, så kommer du sgu lige med en bonus. Jeg har ondt af dig og jeg håber at du bliver klogere med alderen.

Indtil det sker vil jeg bede dig ignorere mine indlæg.

Og så vil jeg, i min egenskab af moderator, bede dig om at tale pænt til folk herinde, den der tone er ikke noget vi vil se på Amino.

Der skal naturligvis være plads til at være uenige og også lidt godmodigt drilleri, men ligefrem at skrive at man har ondt af folk der har en anden holdning end en selv er altså under lavmålet.

Du har startet en debat, velvidende at det emne du skrev om ville virke provokerende på andre amino-brugere, mig selv inkluderet, så må du altså også forvente at der er folk der ikke blot kommer for at klappe dig på ryggen i tråden.

Og så tilbage til min personlige holdning : Jeg ser stadigvæk ikke problemet i den overvågning der finder sted her i landet.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

PJEDSTED:

Og lige som man tror at du umuligt kan komme med mere uintelligent vrøvl, så kommer du sgu lige med en bonus. Jeg har ondt af dig og jeg håber at du bliver klogere med alderen.

Indtil det sker vil jeg bede dig ignorere mine indlæg.

Og så vil jeg, i min egenskab af moderator, bede dig om at tale pænt til folk herinde, den der tone er ikke noget vi vil se på Amino.

Der skal naturligvis være plads til at være uenige og også lidt godmodigt drilleri, men ligefrem at skrive at man har ondt af folk der har en anden holdning end en selv er altså under lavmålet.

Du har startet en debat, velvidende at det emne du skrev om ville virke provokerende på andre amino-brugere, mig selv inkluderet, så må du altså også forvente at der er folk der ikke blot kommer for at klappe dig på ryggen i tråden.

Og så tilbage til min personlige holdning : Jeg ser stadigvæk ikke problemet i den overvågning der finder sted her i landet.

Du skal lige tænke dig om og læse hvad der bliver skrevet. Ikke nok med at jeg bliver hånet på et personligt plan, så påstår klaphatten også at jeg er en svindler og ikke har en virksomhed og det der er langt værre. Blot fordi du er uenig i mine holdninger skal du stadig læse hvad andre skriver inden du kommer med advarsler. Du har fået samme besked i en PM så jeg er sikker på at du læser den.

xxx

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian_SL:

Jeg bakker op om Pjedsteds kritik. Jeg har kendskab til flere som ikke længere må rejse til USA fordi de enten er eller har været politiske aktive på den forkerte ende af skalaen, i følge USA. Hvor blev den liberale 'frihed' af?

Hvornår er det blevet danske statsborger som skal bestemme hvem der skal ind i USA

du vil vel også selv bestemme hvem der bliver inviteret ind i dit hjem, uden at du påstå

at det går ud over den liberale frihed

monse

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

PJEDSTED:

Indtil det sker vil jeg bede dig ignorere mine indlæg.

Må det ikke nok også gælde alle os andre? :-)

Jeg ville egenligt have handlet noget på din shop men:
Jeg kan se at du har en googe site code på din side jeg er ikke helt tryg ved det.
Jeg kan se at du skriver at du implicit beder om mit samtykke til din behandling af data om mig

osv...

Jeg ved ikke helt PJEDSTED du virker som en lidt graven mand der opretter en masse indlæg hvor i du fremfører en lang række, efter min mening, absurde påstande primært mod Danmark?

Har du overvejet om Amino er det rigtige forum for dig at debatere disse ting i - jeg vil tro at Ekstrabladet har et debatforum?

Når det så er sagt skal vi naturligvis tage overvågning alvorligt, men mon ikke vi lige skal kontakte moderskibet og få lidt jordforbindelse igen...

/Søren

 

Fra Hjørring
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen gud, bliver vi overvåget? Stick out tongue

Nu har nordeuropas største spionanstalt haft bopæl i DK siden 70´erne, så det er vist ingen nyhed.

Kortegaard

Tryk på tøj - Design dit eget tøj.- DesignShirt.dk

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

PJEDSTED:

Indtil det sker vil jeg bede dig ignorere mine indlæg.

Må det ikke nok også gælde alle os andre? :-)

Jeg ville egenligt have handlet noget på din shop men:
Jeg kan se at du har en googe site code på din side jeg er ikke helt tryg ved det.
Jeg kan se at du skriver at du implicit beder om mit samtykke til din behandling af data om mig

osv...

Jeg ved ikke helt PJEDSTED du virker som en lidt graven mand der opretter en masse indlæg hvor i du fremfører en lang række, efter min mening, absurde påstande primært mod Danmark?

Har du overvejet om Amino er det rigtige forum for dig at debatere disse ting i - jeg vil tro at Ekstrabladet har et debatforum?

Når det så er sagt skal vi naturligvis tage overvågning alvorligt, men mon ikke vi lige skal kontakte moderskibet og får lidt jordforbindelse igen...

/Søren

 

 

Nej du misforstår. Jeg kommer ikke med en masse påstande.. Jeg finder dem på nettet, men det er ikke mig der laver dem. - Og det er jo højaktuelt og mere relevant end så meget andet herinde så du bør bestemt ikke tage sådan på vej.

Jeg ved ikke om du er klar over det, men Amino er faktisk en debat hvor man kan skrive om alt mellem himmel og jord i de dertil indrettede

 

xxx

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)