Så må du hellere slukke for din computer og telefon. Du skal nok også sørge for at have mørklægningsgardiner for så man ikke kan se ind. Når du forlader din lejlighed så sørg for at sætte et hår i klemme i døren, så du kan se om det er der når du kommer hjem igen. Når du går en tur så husk at maskere dig så man ikke kan genkende dig. Du kan heller ikke bruge kreditkort og når du betaler med kontant, så husk at bruge handsker for ellers kan man se dine fingeraftryk. Come on.... vågn dog op og brug tiden på noget fornuftigt istedet for at sidde og være hunderæd for at der bliver taget et billede af dig. |
Niels Henriksen:PJEDSTED:Nej, sådan foregår professionel overvågning ikke. Jeg ved ikke med dig, men jeg vil sgu ikke registreres som terrorist fordi jeg er på det forkert sted på det forkerte tidspunkt.Så må du hellere slukke for din computer og telefon. Du skal nok også sørge for at have mørklægningsgardiner for så man ikke kan se ind.
Når du forlader din lejlighed så sørg for at sætte et hår i klemme i døren, så du kan se om det er der når du kommer hjem igen.
Når du går en tur så husk at maskere dig så man ikke kan genkende dig.
Du kan heller ikke bruge kreditkort og når du betaler med kontant, så husk at bruge handsker for ellers kan man se dine fingeraftryk.
Come on.... vågn dog op og brug tiden på noget fornuftigt istedet for at sidde og være hunderæd for at der bliver taget et billede af dig.
Ah stram dig nu lige an..
Det er heldigvis over halvdelen af den danske befolkning der ikke er så ukritiske som dig og godt kan se problemet... Jeg håber du indser konsekvenserne inden det er for sent.
Du burde have levet i tyskland for nogle år siden, så garanterer jeg dig at du ville have en helt anden holdning.