Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du bliver OVERVÅGET

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

PJEDSTED:
Nej, sådan foregår professionel overvågning ikke. Jeg ved ikke med dig, men jeg vil sgu ikke registreres som terrorist fordi jeg er på det forkert sted på det forkerte tidspunkt.

Så må du hellere slukke for din computer og telefon. Du skal nok også sørge for at have mørklægningsgardiner for så man ikke kan se ind.

Når du forlader din lejlighed så sørg for at sætte et hår i klemme i døren, så du kan se om det er der når du kommer hjem igen.

Når du går en tur så husk at maskere dig så man ikke kan genkende dig. 

Du kan heller ikke bruge kreditkort og når du betaler med kontant, så husk at bruge handsker for ellers kan man se dine fingeraftryk.

Come on.... vågn dog op og brug tiden på noget fornuftigt istedet for at sidde og være hunderæd for at der bliver taget et billede af dig.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:46

Niels Henriksen:

PJEDSTED:
Nej, sådan foregår professionel overvågning ikke. Jeg ved ikke med dig, men jeg vil sgu ikke registreres som terrorist fordi jeg er på det forkert sted på det forkerte tidspunkt.

Så må du hellere slukke for din computer og telefon. Du skal nok også sørge for at have mørklægningsgardiner for så man ikke kan se ind.

Når du forlader din lejlighed så sørg for at sætte et hår i klemme i døren, så du kan se om det er der når du kommer hjem igen.

Du kan heller ikke bruge kreditkort og når du betaler med kontant, så husk at bruge handsker for ellers kan man se dine fingeraftryk.

Come on.... vågn dog op og brug tiden på noget fornuftigt istedet for at sidde og være hunderæd for at der bliver taget et billede af dig.

Ah stram dig nu lige an..

Det er heldigvis over halvdelen af den danske befolkning der ikke er så ukritiske som dig og godt kan se problemet... Jeg håber du indser konsekvenserne inden det er for sent.

Du burde have levet i tyskland for nogle år siden, så garanterer jeg dig at du ville have en helt anden holdning.

xxx

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

PJEDSTED:

Niels Henriksen:

PJEDSTED:

Det er heldigvis over halvdelen af den danske befolkning der ikke er så ukritiske som dig og godt kan se problemet... Jeg håber du indser konsekvenserne inden det er for sent.

Du burde have levet i tyskland for nogle år siden, så garanterer jeg dig at du ville have en helt anden holdning.

Har du så også husket din sølvpapirhat så de ikke aflurer dine tanker med deres strålekanon?

Hvis du mener at USA aflurer dine kortoplysninger, overvåger dit private hjem osv, blot fordi de har set dig køre på en bestemt gade på Østerbro må jeg indrømme at du virker som en form for fantast der vil se spøgelser alle steder.

USA har skabt sig nogle fjender her i verden, og det er derfor naturligt at USA overvåger sine nationale interesser, i og udenfor USA.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ingen problemer med at blive overvåget, hvis ellers oplysningerne bliver brugt rigtigt. Hvis det primære formål med overvågningen er at få ram på terrorister og andre krigeriske typer, så er det helt fint med mig. PET, FBI mv. har flere gange fået ram på lyssky personer, der havde rigtig dårlige intentioner, og jeg er ganske sikker på at bla. overvågning og aflytning har en stor del af æren for at vi endnu er gået fri for det værste terror her i Danmark.

Den dag de bruger overvågningen til automatisk at sende mig en bøde, hver gang jeg cykler uden lys, så vil jeg være bekymret. Men mon dog det går så slemt, og så må vi jo protestere til den tid og indtil da glæde os over at der er et stor apparat igang der forsøger at beskytte os.

Mvh. Jens

Ps. Mon ikke når nu google kommer forbi om et øjeblik med deres crawler, automatisk via deres hemmelige samarbejde med FBI scanner de keywords der er brugt og markerer denne meddelelse som "noget der skal kigges nærmere på"... det er overvågning.. og det er meget betryggende.

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:05

Hej Pjedsted

Hvis det er mit soveværelse du vil overvåge så kommer du sku til at kede dig Sleep

Fordi vi nogle få gange oplever at vores retsvæsen dømmer en person der er uskyldig

skal vi vel ikke afskaffe vores retssystem.

derfor er min påstand at selvom nogle bliver uskyldig berørt af overvågning, så er det

samfundsmæssig en klar fordel at vi er istand til at stoppe nogle elementer før de

fuldfører deres forehavende.

Monse

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 18:11

Anders Christensen:

PJEDSTED:

Niels Henriksen:

PJEDSTED:

Har du så også husket din sølvpapirhat så de ikke aflurer dine tanker med deres strålekanon?

Hvis du mener at USA aflurer dine kortoplysninger, overvåger dit private hjem osv, blot fordi de har set dig køre på en bestemt gade på Østerbro må jeg indrømme at du virker som en form for fantast der vil se spøgelser alle steder.

USA har skabt sig nogle fjender her i verden, og det er derfor naturligt at USA overvåger sine nationale interesser, i og udenfor USA.

Gud hvor sørgeligt et indlæg. Sover du godt om natten når du så flot forsøger at gøre nogle til grin ?

Til din information, så går alle udenlandske transaktioner igennem USA. Så ved du det.

xxx

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 18:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære pjedsted.

Du har lavet 2 indlæg og begge er diskutioner først om at stikke folk og nu om overvågning, jeg har enormt svært ved at se hvorfor du bekymer dig om de forhold vi har her i Danmark.

Du har taget din beslutning og er flyttet til Malmø så hvad er dit problem egenligt.
det er morsomt at dem som forlader Danmark enten tror de kan tjene kassen her eller fortælle os andre hvor latterlige vi er at vi gider. Jeg er dansker og bliver herhjemme til de skal bære mig ud og betaler også gerne til dem der ikke er så heldige som mig selv.

Kom ind i kampen og fortæl hvorfor du valgt at flytte og hvilke problemer du har med dit firma hvis du da har nogle, og drop så din krig mod en befolkning du har givet fingeren og er flyttet fra.

Vi mødes på vejen og forskellen er bare at jeg har betalt 2 gange så meget for min BMW 535D  E 61 men sikke en fed følelse at have betalt det den koster her og vide at de penge jeg har tjent i mit dejlige Danmark bliver her og hjælper samfundet..

Ps. Du må gerne prøve at true mig med at overvåge mig for jeg er fuldstændig ligeglad for jeg har intet at skjule og måske kunne dem som kikkede med i mit liv komme med nogle gode råd og hintWink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14

Anders Christensen:

Det er da også logisk at det er den uskyldige, danske demokrat der skal have krænket sin ytringsfrihed på dansk grund på grund af USAs ugerninger. Jeg fristes til at kalde det fair!

Jeg bakker op om Pjedsteds kritik. Jeg har kendskab til flere som ikke længere må rejse til USA fordi de enten er eller har været politiske aktive på den forkerte ende af skalaen, i følge USA. Hvor blev den liberale 'frihed' af?

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 18:15

softwaremanden:

Jeg har ingen problemer med at blive overvåget, hvis ellers oplysningerne bliver brugt rigtigt. Hvis det primære formål med overvågningen er at få ram på terrorister og andre krigeriske typer, så er det helt fint med mig. PET, FBI mv. har flere gange fået ram på lyssky personer, der havde rigtig dårlige intentioner, og jeg er ganske sikker på at bla. overvågning og aflytning har en stor del af æren for at vi endnu er gået fri for det værste terror her i Danmark.

Den dag de bruger overvågningen til automatisk at sende mig en bøde, hver gang jeg cykler uden lys, så vil jeg være bekymret. Men mon dog det går så slemt, og så må vi jo protestere til den tid og indtil da glæde os over at der er et stor apparat igang der forsøger at beskytte os.

Mvh. Jens

Ps. Mon ikke når nu google kommer forbi om et øjeblik med deres crawler, automatisk via deres hemmelige samarbejde med FBI scanner de keywords der er brugt og markerer denne meddelelse som "noget der skal kigges nærmere på"... det er overvågning.. og det er meget betryggende.

Ja, men du ved jo ikke hvordan oplysningerne bliver brugt. Du kan blive registreret som terrorist uden grund og du må ikke forsvare dig i mod anklagerne. Det er sådan reglerne er.  Det sker for mange mennesker hver dag og det er også sket for danskere.

Det er jo nettop med at få det stoppet i god tid, så det ikke tager overhånd da det ikke kan stoppes når det er sat i værk...

xxx

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenn Olsen:
det er morsomt at dem som forlader Danmark enten tror de kan tjene kassen her eller fortælle os andre hvor latterlige vi er at vi gider. Jeg er dansker og bliver herhjemme til de skal bære mig ud og betaler også gerne til dem der ikke er så heldige som mig selv.

Nogle af os er flyttet fra danmark fordi vi er uønsket jvf. udlændingereglerne.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)