Jeg er snart klar med en yderligere opdatering af applikationen, som vil introducere noget meget vigtigt for både webshop-ejere, men også andre sites.
Dertil tumler jeg lidt med idéen om at tage sætte prisen op på Diamond-løsningen, da den meget snart bliver meget mere værd. Dog synes jeg at 1½ uge efter lanceringen er lidt for tidligt.
Dog kan jeg ikke se nogle hindringer i at gøre det snart hvis antallet af brugere bliver ved med at stige :)
Men du tager bare fat i mig med dit idé. Jeg ser frem til at høre mere.
blev lidt forvirret over priser med hvad koster en facebook design der skal være flot og skal fungere til min stripper side, altså behøver ikke vise alt det med produkter , dine priser ser i hvert fald lave ud og design flot ud
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det skal da lige siges at prisen for grafiske landing-pages snart stiger for mit vedkommende. Den nuværende pris er nemlig nedsat i forbindelse med lanceringen af produktvisnings-applikationen (Jeg ville give dem som gør sig i de sociale medier lidt mere for pengene).
Så du skriver endelig bare hvis jeg skal tage et kig på det ;)
I kan da ikke give World of Warcraft skylden - Hvis i ikke har glemt det har de fleste iværksættere overhoved ikke tid til at sidde og bruge flere timer på et spil om dagen :)
Ja jeg får ikke engang tid til Cataclysm når den kommer her den 6. december :(
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Skal det forståes at du hoster selve applikationen, som ligger sig imellem kundens shop og facebook?
I så fald mener jeg du skal gå efter en månedlig afregning. Så har dine kunder en sikkerhed for at applikationen bliver kørende, og ikke fjernes hvis f.eks. om 3 måneder finder på noget andet :0)
I så fald mener jeg du skal gå efter en månedlig afregning. Så har dine kunder en sikkerhed for at applikationen bliver kørende, og ikke fjernes hvis f.eks. om 3 måneder finder på noget andet :0)
Virkelig god pointe. Jeg vil da stærkt overveje det.
Patrick - jeg beklager jeg ikke har vendt tilbage - men det viste
sig at vi skal betale ekstra for at kunne lave automatisk kørsel af xml
filer. Smart hvis du kunne lave noget som kunne hente info uden at man
skulle ind i backend - dvs som bare læste direkte fra shoppens side med
eks sidste nyheder.
Derudover synes jeg da du skal lave to muligheder for dine kunder:
A: 499 engangsbeløb
B: 49 kr pr måned som abbonnement
Så kan de jo selv vælge hvad der passer dem bedst :·)