|
Jeg er sikker på at det er World of Warcraft's skyld!
Alle spiller det spil, og ingen tror at de kan få noget som helst for en enkeltgangspris mere!
|
Jeg er sikker på at det er World of Warcraft's skyld! |
Lidt enig med Mr.Kop! Du skulle næsten havde leget med og indkasseret noget ekstra :-) |
I kan da ikke give World of Warcraft skylden - Hvis i ikke har glemt det har de fleste iværksættere overhoved ikke tid til at sidde og bruge flere timer på et spil om dagen :) Når brugerne ser de får mere værdi tror de jo ikke på at man kan købe det for en engangspris - Lidt magisk er der måske over det efter alt :D |
Hej Patrick Jeg tror misforståelsen opstår fordi folk antager at der er en eller anden form for hosting med i pakken. Og hosting typisk afregnes pr. måned. Men spørgsmålet er om du ikke skulle give folk det de forventer, og sætte en pris på 50,- pr. måned og fakturer 12 måneder af gange.
|
Det nu mig som holder både data og koder... Facebook gør ikke andet end at give mig lov til at vise det. Men mange tak for responsen. Jeg vil tænke lidt nærmere over hvad jeg kan gøre for at folk forstår at de ikke skal betale yderligere. |
Var det ikke en idé at skrive et stykke tekst om at man kan slippe for de månedlige betalinger inde på din side så? |
Jo det tror jeg helt sikkert jeg vi gøre! |
499 er for billigt. Det er ganske smart det du har lavet. Sæt prisen til 799 istedet, med mindre det er noget andre også kan lave hurtigt. Hvis jeg var dig ville jeg gøre følgende: 1. Få et reklamebureau til lige at se på hvordan du får optimeret budskabet via design. 2. Få sendt en pressemeddelelse ud hurtigst muligt. Husk nu.. 499 er for billigt hehe
|
Køb ren argan olie her
Well det gjorder jeg da jeg lancerede det. |