Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MAINSTREAM: Betal per måned

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Betaling per måned som selvfølge?

Jeg lancerede denne Facebook applikation for 1½ uges tid siden og jeg har godt nok fået mange henvendelser på om det ikke kunne blive billigere. Folk tog det som en selvfølge at man skulle betale 499,- månedligt for min service, hvor jeg egentlig bare ville lave et hammer fedt billigt produkt som alle kunne være med på (og betale en enkelt gang for). At det er billigt har jo i realiteten intet at gøre med en månedlig betaling - eller hvad?

Det betød så at jeg blev nød til at lave hele min landing-page om med henblik på at fortælle at det altså bare en ENGANGSPRIS på sølle 499,-.

Hvad siger i?

Er det blevet så mainstream at man betaler per måned for ydelser, at brugerne tager det som en selvfølge at man skal betale per måned uden det står nogle steder?

Har i haft nogen erfaringer med dette?

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:21

Jeg er sikker på at det er World of Warcraft's skyld!
Alle spiller det spil, og ingen tror at de kan få noget som helst for en enkeltgangspris mere!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27

Lidt enig med Mr.Kop!

Du skulle næsten havde leget med og indkasseret noget ekstra :-)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:36

I kan da ikke give World of Warcraft skylden - Hvis i ikke har glemt det har de fleste iværksættere overhoved ikke tid til at sidde og bruge flere timer på et spil om dagen :)

Lige P.T. sidder jeg og arbejder på nogle meget spændene tiltag som vil gøre applikationen endnu mere tiltalene for rigtig mange som har en Facebook-side. Man bliver jo næsten bange for at lave flere funktioner til applikationen.

Når brugerne ser de får mere værdi tror de jo ikke på at man kan købe det for en engangspris - Lidt magisk er der måske over det efter alt :D

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:38

Hej Patrick

Jeg tror misforståelsen opstår fordi folk antager at der er en eller anden form for hosting med i pakken. Og hosting typisk afregnes pr. måned.
De ved ikke at app'en er hostet af Facebook. Så de tror du har månedlige udgifter.

Men spørgsmålet er om du ikke skulle give folk det de forventer, og sætte en pris på 50,- pr. måned og fakturer 12 måneder af gange.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:43

Det nu mig som holder både data og koder... Facebook gør ikke andet end at give mig lov til at vise det. Men mange tak for responsen. Jeg vil tænke lidt nærmere over hvad jeg kan gøre for at folk forstår at de ikke skal betale yderligere.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:20

Var det ikke en idé at skrive et stykke tekst om at man kan slippe for de månedlige betalinger inde på din side så?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 20:33

Jo det tror jeg helt sikkert jeg vi gøre!

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre hvad andre erfarer på området også.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:02

Patrick Olsen:

Jo det tror jeg helt sikkert jeg vi gøre!

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre hvad andre erfarer på området også.

499 er for billigt. Det er ganske smart det du har lavet.

Sæt prisen til 799 istedet, med mindre det er noget andre også kan lave hurtigt.

Hvis jeg var dig ville jeg gøre følgende:

1. Få et reklamebureau til lige at se på hvordan du får optimeret budskabet via design.

2. Få sendt en pressemeddelelse ud hurtigst muligt.

Husk nu.. 499 er for billigt hehe

Køb ren argan olie her

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 22:01

Well det gjorder jeg da jeg lancerede det.

Og ja jeg giver dig ret i at det er for billigt - men hey - hvad er så grunden til ikke at prøve det af right? man kan jo altid opgradere.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)