HabKon synes jeg er bedst. Vindscooterdele ser kedelig ud ved 'førstehåndsindtykket'. HabKon minder meget om Habbo.dk i designet, og det gør at brugerne på Habbo føler de kender til det og derfor vil gøre 'som de får besked på'. (:
partner id virker ikke på min computer første side , der er kun en forside , derved ingen ting står på siden lav mere tekst og skriv mere om produkt.
Nummer 2 , er der masser af fejl teksten kan ikke læses grundet , man ikke se å ø altså de danske bogstaver , der skal også mere tekst og billeder på denne side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tak for svarene allesammen! Det er mine første sider..
æ, ø, å har jeg arbejdet helt vildt med på VSD, men mit meta-tag virker ikke :-(!!! Ang al' kritikken vil jeg hurtigst muligt få rettet alt igennem, gøre design bedre. Rette tekster, tegnsætning osv!
Tak for svarene allesammen! Det er mine første sider..
æ, ø, å har jeg arbejdet helt vildt med på VSD, men mit meta-tag virker ikke :-(!!! Ang al' kritikken vil jeg hurtigst muligt få rettet alt igennem, gøre design bedre. Rette tekster, tegnsætning osv!
Mange tak for hjælpen allesammen! ;-)
Du har 2 meta tags der definerer to forskellige tegnsæt.
Som Simon M siger, så leverer du dårlig kvalitet til annoncørerne, det er de ikke interesserede i og så får du nok ikke penge for det heller.
Derudover, så tror jeg ikke at Habbo Hotel/Sulake overhovedet tillader at man tjener penge på deres brugere på den måde. Så du kommer nok ikke så langt med dit koncept på HabKon.
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk