Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes der mangler noget

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har et webshop som vi er glad for (www.kandata.dk), men synes der mangler noget, kan selv ikke komme i tanke om noget li pt. Så det kunne være hvad som helst

Hvis i kunne komme med nogle konstruktive feedbacks vil jeg være glad, og jeg er klar over at sortimentet ikke er så bredt men det kommer meget snart.

mvh

Kandemir

Tilmeldt 13. Nov 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:29
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:43

Jeg ville forbedre dette

Lave forskellige titler på hele siden

lave intern link sturktur med overskriften af dens anden siden tekst, vælge nogle sider og satse på .

Titler billeder ville jeg skrive mere i .

engelske - dansk samme side det forvirre mere end det giver viden videre

Nogle produkt beskrivelser kan udmærket være længere med kræver viden om produktet, det er meget omfattende produkter du sælger derved kan der være lange forklaringer på siden , der gør siden bedre til søgemaskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:06

Hej Kandemir

Som der bliver sagt så bør i nok kigge på noget SEO.

Unikke produktbeskrivelser (på dansk) er guf for Google og vil give mere trafik den vej.

Der er jo ekstremt hård konkurrence om Googleplaceringerne på jeres område så der er noget at arbejde med.

Der er desuden forvirrende at layoutet på produktsiderne er forskelligt fra produkt til produkt. Jeg går ud fra at det skyldes at i henter beskrivelserne ved producenterne.

Et par ting til at øge konverteringen:

Giv jeres Tilføj til indkøbskurv en anden farve så den springer mere i øjnene.

Der bør være bedre mulighed for at gå tilbage i jeres checkoutflow. I risikerer at frustrere og miste kunder som ellers næsten var i hus.

Håber der er noget af det der kan bruges :)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 15:02

YRK ja som de andre skriver skynd jer at få lavet jeres hjemmeside mere søgemaskine venlig. Ud over det synes jeg den virker lidt tom altså som om i ikke har særligt mange produkter.( Ved ikke om det er tilfældet )

Jeg er heller ikke så vild med jeres menu struktur hvis jeg vælger en underkategori klapper den sammen det giver da ingen mening.

Der ser heller ikke ud til at i har google analytics installeret. Hvis i ikke har et tilsvarende system ville jeg få det installeret med det samme.

http://www.google.com/analytics/

Når det er installeret ville jeg overveje Googles eller en anden leverandørs split test system. ( Googles er gratis og fungere udemærket. )

Splittesting er dog først interessant når i begynder at få nogle besøgende..

https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service=websiteoptimizer&continue=http://www.google.com/analytics/siteopt/%3Fhl%3Den&hl=en

Det var bare lidt at det i kunne starte med..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)