Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er mit salg så lavt!

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra 3060 Espergærde
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
... det er sandelig godt, at jeg er vågen. Herre KaLiebe (kan elske?, .... beklager, at navnet nok ikke er rigtigt.)
 
Hej Tobias.
 
Når man er 15 år, er det nemt at fare vild - og mest lader man sig vildlede. Især af dem der lover guld og grønne skove....
 
Og når man er på vej ind i skoven, så sker der HELDigVIS ALtid det interessante, at der dukker en ukendt person op i historien, der på den mest sjove måde, guider helten ud igen...
 
Igen, jeg påstår ikke at jeg er ekspert...  heller ej indenfor div. IT fagudtryk koder ect.
 
MEN.... min intuitive kløgt kombineret med min sunde fornuft, siger altså, at det er en mulighed (det jeg skrev før) mod - som svar på dit spørgsmål og ønske: at få FLERE kontanter i kassen.
 
Sidebemærkning: det er da fint, hvis andre også kan bruge eller blive inspireret... Det STARTER jo med en Idé. Sidebemærkning. Slut.
 
Tobias, jeg ved du kan.
 
FLY...
 
... in reality you can’t try to do anything. You either DO it or you DON''T.
 
Jeg ved godt, det kan SE lidt flyvsk ud, det jeg påstår.  Specielt også, fordi jeg siger noget andet, end det andre Amino NetWorkere har været inde på. 
 
Hvis du af en eller anden grund, nu ikke forstår det jeg har skrevet - er jeg åben for en lille snak via telefonen.
 
Det bedste herfra
Maya Christin.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

>Guldmobil

Jeg hører til de som BRUGER mobil tlf, pc''er mv.   Jeg har ikke en klap forstand på al teknikken, og hvordan de mange, mange "ekstra" funktioner bruges.
 
Nu er min ældste knægt blevet så gammel, at han er udstyret med en mobil. Han er også vældig interesseret i pc''ere og spil.
 
Så kommer problemet: "Far, kan du ikke lige hjælpe mig med at sætte telefonen op, downloade dit og dat, købe sms services.
 
- Jeg aner ikke en pløk om hvordan man gør. Det interesserer mig ikke, og jeg gider ikke læse lange manualer.  Jeg er imidlertid villig til at gøre en indsats hvis det kan hjælpe drengen.
 
Det er min erfaring, at der faktisk er mange forældre, som har problemet. Det meste er jo simpelt når blot man ved hvordan!!!
 
Der er meget underforstået snak på diverse sider med downloads. Mange steder er der overhovedet ingen forklaring - blot ikoner til at trykke løs på. Men hvad hjælper det, hvis man ikke fatter hvad der bliver snakket om ? 
 
Derfor: Lav en "tosse-side" hvor nybegyndere, børn og tungnemme forældre (som mig) i overskuelig form kan få forklaret hvordan man gør det her sms-dimmer. Forklar tingene og lad være med at tro vi ved noget som helst om hvordan man gør på forhånd.
 
Det er da at målrette indsatsen - og der er kunder ( jeg bliver den første )
 
 
 
 
 
 
 
 
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Som med alt andet> Øvelse fremmer forståelsen ;-)
Eksperimentér - ligesom din søn utvivlsomt gør - det lærer du en masse af ;-)
 
Men ideen med en "tosse-side" er nu ikke helt dum. Jeg har siddet med lidt samme ide - blot lidt anderledes, forstået således, at jeg mener der kan sælges mange flere internet-forbindelser og computere til ældre mennesker, hvis man viser dem HVOR LET det er at gå på nettet.

For DET er da hulen dæleme ikke mange ben i, men jeg opfatter, at mange ældre synes det lyder farligt besværligt og så ovenikøbet gør det vældig besværligt ;-)
 
 
 
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)