@Christoffer |
Hehe det er squ for langt ude... Der er squ efterhånden alt for mange dumme og latterlige fansider. Håber snart det får en stopper :)
@Christoffer |
Hehe det er squ for langt ude... Der er squ efterhånden alt for mange dumme og latterlige fansider. Håber snart det får en stopper :) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Er siden ik fiktiv? Det hele er et reklame stunt, og filmen er fake! |
Nu kommenterede jeg det du skrev, til ovennævnte film... Og jeg skal ik "synes godt om" din FB side, FORGET IT ;D Men bare lidt rationel tankegang ville nemt kunne regne ud, at 50 vodka shorts på 1 minut = død... Så come on! Jeg vil hellere tro på, at julemanden findes, end på at din video er ægte... |
Ja, godt du har anmeldt ham. Usmagelig måde at prøve at tjene penge på. |
Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)
????? |
Du tåger, sorry to say it... Først siger du, at siderne ik er fiktive, men at der er indhold, og når man så afsløre at indholdet er fake, og bare viral markedsføring på et klamt stadie, så er man en gammel havenisse på niveau med nyhedsmedierne... Du har ik overvejet, at det evt er din grænse og etik, som den er galt med? At poste sensationsoverskrifter, og følge dem op af åbenlyse fiktive videoer beviser vel blot, at du ingen kildekritik har overhovedet... |
Ud over at det er hamrende usmageligt, så går det også ud over affiliate branchen som helhed når annoncørene opdager at deres leads ikke konverterer. Det vil de selvfølgelig ikke betale for og sænker derfor priserne og det går ud over alle andre affiliates. |
Vi snakker om 2 forskellige sider. |