Idag lancerer jeg min Ebog, og i er blandt de første der nu har mulighed for købe den, Ebogen er på engelsk og hedder kort og godt for "AutoBlogging HandBook" På Dansk kommer den til at hedde håndbog for autobloggere når/hvis den udkommer på Dansk Hvis du ikke ved hvad autoblogging er, så kan jeg kort fortælle, at det er en fællesfortegnelse på Blogs, der på en eller anden måde henter deres indhold ind automatisk, og igennem mange besøgende skaber en passiv indtægt. Derudover er der mange måder at autoblogge på. Jeg har i min ebog lagt vægt på en step by step guide til Wordpress. men også øvede brugere af wordpress kan finde nyttige oplysninger og ting de ikke vidste :-) Hvis du har lyst kan du kigge lidt nærmere kan du trykke her: |
Rigtig spændende Henrik - tillykke med det - håber du får super salg.
Emnet på din bog interesserer ikke lige mig personligt, men der er nok stort puplikum til denne , læser ihvertfald mange spørgsmål omkring emnet - så mon ikke det går dig godt.
Men selve det at udgive en e-bog synes jeg lyder spændende - har du lyst til at fortælle mere om hvordan man går igang - her tænker jeg mere på de tekniske ting det måske kræver , systemer , udgivelse og den slags - selve indholdet i bogen må man jo selv klare.