Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdenspremiere på Amino!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Idag lancerer jeg min Ebog, og i er blandt de første der nu har mulighed for købe den, Ebogen er på engelsk og hedder kort og godt for "AutoBlogging HandBook" På Dansk kommer den til at hedde  håndbog for autobloggere når/hvis den udkommer på Dansk

Hvis du ikke ved hvad autoblogging er, så kan jeg kort fortælle, at det er en fællesfortegnelse på Blogs, der på en eller anden måde henter deres indhold ind automatisk, og igennem mange besøgende skaber en passiv indtægt. Derudover er der mange måder at autoblogge på.

Jeg har i min ebog lagt vægt på en step by step guide til Wordpress. men også øvede brugere af wordpress kan finde nyttige oplysninger og ting de ikke vidste :-)

Hvis du har lyst kan du kigge lidt nærmere kan du trykke her:

www.autoblogging.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:01

Rigtig spændende Henrik - tillykke med det - håber du får super salg. Smile

Emnet på din bog interesserer ikke lige mig personligt, men der er nok stort puplikum til denne , læser ihvertfald mange spørgsmål omkring emnet - så mon ikke det går dig godt.

Men selve det at udgive en e-bog synes jeg lyder spændende - har du lyst til at fortælle mere om hvordan man går igang - her tænker jeg mere på de tekniske ting det måske kræver , systemer , udgivelse og den slags - selve indholdet i bogen må man jo selv klare.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 13:14

Købt og betalt. Den lyder meget spændende :)

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:21

@Jesper - tak for de venlige ord! Du er velkommen til at sende mig en PM , hvis der er nogle konkrete ting jeg kan svare på.  Der er mange måder at udegive en ebog på :-)

@Flemming - Tak for din hurtige bestilling.. Du er den første i verden der køber den og jeg håber du får glæde af den!

Bogens lanceres internatinalt om nogle dage, når clickbank har godtkendt optagelse af den

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 13:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik,

Tillykke med udgivelsen!Smile

Besøgte lige dit site - og tillader mig at komme med lidt velment kritik;

1. Er det med vilje at du ikke skilter med prisen?
- men at man skal klikke "buy now" for at finde ud af hvad den koster...

2. Personligt savner jeg lidt en beskrivelse af hvad autoblogging er - det skriver du her i tråden - men ikke på din hjemmeside...

3. Jeg er nysgerrig efter produktet - men jeg kan godt lide at få et indblik i en Ebog's indhold før jeg køber den - så jeg ved hvad jeg kan forvente mig af den... 
Hvis jeg var dig ville jeg overveje som det mindste at give mulighed for at dine besøgene kan kigge i indholdsfortegnelsen for at danne sig et indtryk, men måske et kapitel også...
Eller du kan overveje at lave en light version til gratis download - som fx Martin Thorborg, Thomas Rosenstand og flere andre har gjort...

Ihvertfald betyder de ting jeg nævner i pkt. 3. at jeg ikke har trykket "buy now" fordi jeg ikke er helt sikker på hvad bogens indhold er, og om den rent faktisk kan give mig svar på mine spørgsmål... - så det ville jeg da bare lige informere dig om!Smile

Held og lykke med salget af bogen, jeg holder øje med udviklingen, og springer måske til på et tidspunkt hvis jeg bliver klogere på om bogen er relevant for mig...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:52

Chano:

Hej Henrik,

Tillykke med udgivelsen!Smile

Besøgte lige dit site - og tillader mig at komme med lidt velment kritik;

1. Er det med vilje at du ikke skilter med prisen?
- men at man skal klikke "buy now" for at finde ud af hvad den koster...

2. Personligt savner jeg lidt en beskrivelse af hvad autoblogging er - det skriver du her i tråden - men ikke på din hjemmeside...

3. Jeg er nysgerrig efter produktet - men jeg kan godt lide at få et indblik i en Ebog's indhold før jeg køber den - så jeg ved hvad jeg kan forvente mig af den... 
Hvis jeg var dig ville jeg overveje som det mindste at give mulighed for at dine besøgene kan kigge i indholdsfortegnelsen for at danne sig et indtryk, men måske et kapitel også...
Eller du kan overveje at lave en light version til gratis download - som fx Martin Thorborg, Thomas Rosenstand og flere andre har gjort...

Ihvertfald betyder de ting jeg nævner i pkt. 3. at jeg ikke har trykket "buy now" fordi jeg ikke er helt sikker på hvad bogens indhold er, og om den rent faktisk kan give mig svar på mine spørgsmål... - så det ville jeg da bare lige informere dig om!Smile

Held og lykke med salget af bogen, jeg holder øje med udviklingen, og springer måske til på et tidspunkt hvis jeg bliver klogere på om bogen er relevant for mig...

Tak for din kritik, som jeg har givet 5 stjerner for... det er rart med den slags!

1. Nej, det er en fejl, som er rettet nu

2. jeg har rettet lidt i siden. Det er meningen jeg vil skrive autoblogging relateret artikler i fremtiden

3. Der kommer en indholdsfortegnelse senere idag

Jeg er godt klar over at siden kunne se bedre ud, men jeg har valgt at fremskynde lanceringen til Danmark, fordi de er flere der har spurgt efter bogen. Den bliver lanceret snart. via en proffesionel side, specielt lavet til bogen :)

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 14:03

Henrik Nielsen:

Tak for din kritik, som jeg har givet 5 stjerner for... det er rart med den slags!

1. Nej, det er en fejl, som er rettet nu

2. jeg har rettet lidt i siden. Det er meningen jeg vil skrive autoblogging relateret artikler i fremtiden

3. Der kommer en indholdsfortegnelse senere idag

Jeg er godt klar over at siden kunne se bedre ud, men jeg har valgt at fremskynde lanceringen til Danmark, fordi de er flere der har spurgt efter bogen. Den bliver lanceret snart. via en proffesionel side, specielt lavet til bogen :)

Selv tak!

Dine opdateringer gør at det allerede fungerer meget bedre!
- men det er da bestemt en god idé med en egentlig side specielt til bogen...

Jeg ser frem til indholdsfortegnelsen...Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:46

Chano:

Henrik Nielsen:

Selv tak!

Dine opdateringer gør at det allerede fungerer meget bedre!
- men det er da bestemt en god idé med en egentlig side specielt til bogen...

Jeg ser frem til indholdsfortegnelsen...Smile

Siden er lavet. Jeg venter bare på at ClickBank godkender bogen til salg via deres system :)

Indholdsfortegnelsen findes på www.autoblogging.dk, hvis du har flere spørgsmål besvarer jeg dem gerne

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 18:47

Henrik Nielsen:

@Jesper - tak for de venlige ord! Du er velkommen til at sende mig en PM , hvis der er nogle konkrete ting jeg kan svare på.  Der er mange måder at udegive en ebog på :-)

@Flemming - Tak for din hurtige bestilling.. Du er den første i verden der køber den og jeg håber du får glæde af den!

Bogens lanceres internatinalt om nogle dage, når clickbank har godtkendt optagelse af den

Weee :)

Jeg har lige siddet og skimmet den igennem og der er en masse jeg kan lære fra den som novice. Alene det du har skriver om "keywords" anede jeg intet om, så allerede nu er jeg bedre stillet hehe. Og DAMN der er mange plugins til Wordpress, så det er rart at få anbefalet nogen :)

/Flemming

P.s. Kan af gode grunde ikke udtale mig om den er god for de mere erfarne, men for mig har den hjulpet :)

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:56

Flemming Jensen:

Henrik Nielsen:

Weee :)

Jeg har lige siddet og skimmet den igennem og der er en masse jeg kan lære fra den som novice. Alene det du har skriver om "keywords" anede jeg intet om, så allerede nu er jeg bedre stillet hehe. Og DAMN der er mange plugins til Wordpress, så det er rart at få anbefalet nogen :)

/Flemming

P.s. Kan af gode grunde ikke udtale mig om den er god for de mere erfarne, men for mig har den hjulpet :)

Hej Flemming,

Det er jeg rigtigt glad for at høre! :-) Der er bestemt lagt meget arbejde i at alle skulle kunne være med. Nogle af de sidste afsnit indeholder netop en masse erfaring som også garvede WP brugere kan have glæde af :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)