Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne have noget feedback på min web side....

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke læst hvad de andre har skrevet, så det kan være jeg kommer med det samme som andre..

Siden i sig selv ser udmærket ud, jeg personligt kan ikke lide en menu som har 30+ punker i sig.

I skal få nogle til at læse siden igennem og rette alle de stavefejl der er på siden.

Jeres banner har brug for et makeup.. Den er alt for pikseleret...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 01:52

Jeg har lige skimmet din side godt, og har desværre en relativt hård kritik af den.

Umiddelbart så får man meget fornemmelsen, af at dit design er hjemmestrikket. Mængde af fejl der skal rettes op på, som nævnt for mange menupunkter, din liste visning passer ikke til dine produkter, farve valget er helt ude i skoven brug f.eks. kuler.adobe.com som inspiration, etc.

Markedet for salg af kæledyrs udstyr på nettet er mættet af udbydere, heldigvis ser mange ligeså dårlige ud som din, lavede en for sjov søgning på hundekurv, kønt er det ikke!

Mit råd ville være at finde en professionel(altså en der kan leve af det) designer her på Amino, det kan gøres forbavsende billigt og så får strammet op på din shop.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:49

Hej Hundebixen :)

Jeg har lige hurtigt set de andres kommentarer, som er meget gode og bør følges. Udover det, ville jeg også kigge på banneret i toppen. Lav det hellere i en høj opløsning (med andre ord: gem i god kvalitet) og prøv at brug Smush.it fra Yahoo, hvis det fylder for meget rent størrelsesmæssigt. Som det er nu, er det meget grumset og så vidt jeg lige kunne se på filstørrelsen kan billedet sagtens være i en bedre kvalitet uden at skade evt. loadtider på siden.

Håber rådet kan bruges,

Mvh. Morten

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)