Nu har jeg ikke læst hvad de andre har skrevet, så det kan være jeg kommer med det samme som andre.. Siden i sig selv ser udmærket ud, jeg personligt kan ikke lide en menu som har 30+ punker i sig. I skal få nogle til at læse siden igennem og rette alle de stavefejl der er på siden. Jeres banner har brug for et makeup.. Den er alt for pikseleret... |
Jeg har lige skimmet din side godt, og har desværre en relativt hård kritik af den.
Umiddelbart så får man meget fornemmelsen, af at dit design er hjemmestrikket. Mængde af fejl der skal rettes op på, som nævnt for mange menupunkter, din liste visning passer ikke til dine produkter, farve valget er helt ude i skoven brug f.eks. kuler.adobe.com som inspiration, etc.
Markedet for salg af kæledyrs udstyr på nettet er mættet af udbydere, heldigvis ser mange ligeså dårlige ud som din, lavede en for sjov søgning på hundekurv, kønt er det ikke!
Mit råd ville være at finde en professionel(altså en der kan leve af det) designer her på Amino, det kan gøres forbavsende billigt og så får strammet op på din shop.