Er desværre på kontantjjælp grundet længerevarende sygdom.....
Har fået noget nyt medicin og har fået det så meget bedre..... Var i banken idag og høre om muligheder for hjælp til opstart, af eget indretningsfirma og butikslokale hvor jeg kan gå og sætte møbler i stand, men han vil ikke hjælpe idet vi har et lån på 30 000 kr i banken, derudover har vi forbrugslån på 10. 000 kr.
Skal jeg finde mig i dette?
Eller finde en anden bank der vil lægge vores dyre forbrugslån om og hjælpe mig igang eller er det helt urealistisk???? Der må da være en mulighed for mig at komme ud af det offentlige system??? |
Svært at svare på Lone, når vi ikke kender din økonomi.
Man må formode banken har vurderet jeres/din økonomi , og ikke fundet den god nok til et lån.
Om du skal finde dig i det ? - Ja banken vælger jo selv hvem den vil låne penge, så det er du nok nød til
Du kan/skal selvfølgelig forsøge dig hos andre banker - der er frit valg på alle hylder - men forvent dog et meget tungt lånemarked - desværre.
Et lønmodtager job - og så drive dit firma ved siden af som hobbyvirksomhed i starten, for at se hvordan det går , er nok en mere realistisk mulighed.