Hej Amino-folkens! :D Jeg har en lidt usædvanlig besked at bringe denne gang Jeg har i samarbejde med en britisk børnebogsforfatter udarbejdet en børnebog. Nu sidder jeg her med den færdigudviklede bog på 674 ord. Illustrationer hører også med til bogen. Nu mangler jeg lidt skejser til et nyt online projekt og tænkte derfor, at jeg måske kunne få solgt rettighederne til bogen og illustrationerne, i stedet for at vente alt i mellem 2 - 6 måneder på at få den udgivet - hvis det altså kan lade sig gøre (som det burde - bogen er over standarden for normale børnebøger). Men kender du en side, hvor man kan sælge lignende, eller er du selv interesseret i at købe rettighederne af mig, så skriv en PM til mig en af dagene
Mvh, Mathias Jensen. |
Mathias Jensen:Hej Amino-folkens! :D
Jeg har en lidt usædvanlig besked at bringe denne gang
Jeg har i samarbejde med en britisk børnebogsforfatter udarbejdet en børnebog. Nu sidder jeg her med den færdigudviklede bog på 674 ord. Illustrationer hører også med til bogen.
Nu mangler jeg lidt skejser til et nyt online projekt og tænkte derfor, at jeg måske kunne få solgt rettighederne til bogen og illustrationerne, i stedet for at vente alt i mellem 2 - 6 måneder på at få den udgivet - hvis det altså kan lade sig gøre (som det burde - bogen er over standarden for normale børnebøger).
Men kender du en side, hvor man kan sælge lignende, eller er du selv interesseret i at købe rettighederne af mig, så skriv en PM til mig en af dagene
Mvh,
Mathias Jensen.
Kan man se bogen? send gerne link i pb hvis du har den on-line