Hej Amino, Hvilke adwords bøger findes der på dansk? Jeg kender og vil også købe Rosenstands Adwords-lex, men kender I andre bøger i kan anbefale? Mvh Nis |
Jeg hænger lige med på den her. :-)
Hej Amino, Hvilke adwords bøger findes der på dansk? Jeg kender og vil også købe Rosenstands Adwords-lex, men kender I andre bøger i kan anbefale? Mvh Nis |
Jeg hænger lige med på den her. :-) |
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Hvis du skriver dig op til adwords uddannelsen, så giver jeg dig en påmindelse, når Adwords Uddannelsen udkommer + et par gratis videoer ;). Adwords uddannelsen er ikke en bog, men et Google Adwords video-kursus. Videoerne bliver opdelt som kapitler i en bog, med en video til hver kapital. Du kan læse mere om adwords uddannelsen her. |
Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!
Hej Nis Andreas Lolk har skrevet en gratis AdWords-bog. Jeg skal være ærlig og sige, at jeg ikke har læst den, men du kan jo tage et kig på den: http://www.ppcprofit.dk/gratis-adwords-bog.html |
Er uddannelsen gratis? |
Jeg har skrevet en anmeldelse af "Den Sikre Vej Til AdWords Profit", som helt klart kan anbefales! :-) |
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Jeg har hentet den gratis bog fra www.ppcprofit.dk. Jeg har ikke tygget mig gennem hele bogen, men læst lidt sporadisk i den. Umiddelbart lader det til at være en god bog (og så er den gratis). |
Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.