Vi er nu nået langt med Amino Indeks, som bliver et indeks over alle Amino virksomheder. I første hug, så bliver det en meget simpel løsning, som ikke kan så meget. Men over tid, så skal i se løjer!
Lige nu tester vi (Kun Amino Plus9 og du må meget gerne komme med kommentarer. Sprog m.m. skal du blot ignorere. Hvis du opretter dig, så sletter vi det igen en af dagene.
Når vi har testet lidt, så går vi live og det første stykke tid vil det kun være Amino Plus der kan oprette sig. Det gør vi fordi vi gerne vil teste i mindre målestok.
Når der så er styr på tingen om 1-2 måneder, så lukker vi resten ind, men i har de gode pladser :-)
Så test og leg, men husk at vi sletter alt løbende og at vi først går rigtigt live om ca. 1 uge.
Super...Det er sku fedt det her. Jeg har tit stået og manglet en Amino, og så har jeg valgt at bruge den generelle søgefunktion... og så skal jeg ellers love for, at resultaterne vælter ind. Så det her virker noget mere funktionelt.
Jeg kunne godt bruge et par kategorier mere... Nu holder jeg bl.a. foredrag, og så ved jeg ikke helt hvor det skal ind... under konferencer?
...men igen, det her kommer til at gøre Amino endnu bedre
Så er basen renset og i kan begynde at oprette en profil. Det er meget, meget basalt lige nu, men vi tager det i små skridt. Så få din gratis profil nu: www.amino.dk/indeks
Så kører toget. I nat kommer der de første større ændringer på Amino Indeks og over de næste 14 dage kommer den på forsiden af Amino og jeg tror det bliver vores mest besøgte service også større end debatten på sigt.