Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KÆMPE tak til Thorborg for Eksperbloggen!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Min manglende tilstedeværelse på Amino det sidste stykke tid, bunder lidt i meget arbejde og "ekspertbloggen". Og jeg skal gerne beklage, at der ik kommer så mange indlæg i det tempo, som der var planlagt! Og det er hverken fordi, at jeg er løbet tør for ideer eller emner.

Det hele bunder i de mange PBs + mails, som denne eksperblog har medført!!!
Pt ligger der mellem 20-40 mails om dagen med alt fra meget basale spørgsmål, til virkelig komplicerede reklamekampagner til nye markeder... Det er overraskende hvilken type firmaer, som der efterhånden kontakter en pr mails...

Så det er næsten gået hen og blevet et fuldtidsjob bare at svare på mails!

Så sent som igår kontaktede FDIH mig på mail, fordi de ville bruge det til en konference. Helt præcist hva der skal ske aner jeg ik, men det finder jeg nok ud af i løbet af ugen...

Så de Ekspert blogs virker fandme! Og fortsætter mail indgangen, så skylder du næsten en kontordame Thorborg ;D

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 03:24

Lyder super godt og tillykke med det ;)

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 10:06

Det er også et rigtigt godt tiltag, så det var en god idé Thorborg fik der.

Jeg kan godt forstå at du også selv er glad, og så er det jo så meget mere rart at der faktisk findes mennesker der sætter pris på, at du tager dig tiden til at hjælpe andre.

Så måtte du, og alle andre ekspertbloggere få alle de sekretærer der kan sidde på jeres skød ;-)

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:54

Michael Dyrebil:

Det er også et rigtigt godt tiltag, så det var en god idé Thorborg fik der.

Ja det må man give ham... Ved selvfølgelig ik med de andre bloggere, men synes godt nok der er mange, som læser med, og det er både store og små virksomheder...

Michael Dyrebil:

Jeg kan godt forstå at du også selv er glad, og så er det jo så meget mere rart at der faktisk findes mennesker der sætter pris på, at du tager dig tiden til at hjælpe andre.

Så måtte du, og alle andre ekspertbloggere få alle de sekretærer der kan sidde på jeres skød ;-)

Er faktisk mest glad for alle dem, som sætter pris på ens tid, og kan bruge den fremadrettet... Så ved man da, at selvom der af og til er få kommentarer på ens blog, så er der mange, som læser med, og faktisk lytter... Selv de helt store organisationer...

Det med sekretæren var mest en joke, men det kunne nogle dage være meget rart... hehe

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 14:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Fashion Seller,

Nu har jeg ikke fået læst din blog.

Men jeg vil da gerne lige bruge 2 minutter af min tid på at varskoe dig om at når jeg tjekker ud på dit site - Så giver den mig en fejl.

Smid mig en mail på jeh (AT) firtal.com - Så har jeg et screen dump :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)