Hej Aminoer Mit projekt drejer sig om en webshop med salg af produkter til en forholdsvis ny sportsgren, altså et snævert niche område. Jeg har kontakt til leverandør og har tænkt mig at starte ud med dropshipping, jeg har desuden et domænenavn. Jeg har fundet frem til at webshoppen skal bygges op på open source – Magento Som start skal omkostningsniveauet være på et absolut minimums niveau. Min ide er altså at starte ud med et gratis Magento design / skabelon, bygge siden op og herefter finde en hosting udbyder. Mine spørgsmål er derfor: Kan jeg bygge en Magento webshop op uden at have hosting? Har I referencer til (billig/gratis) Magento design/skabelon og hvordan føres det sammen med Magento software? Hvordan går jeg bedst til værks med dette projekt, som fattig studerende? Ved siden af mit marketing studie, er jeg klar til at lægge mange timer i projektet og jeg har i forvejen gode kompetencer med SEO+Adwords. Ser frem til at høre fra jer På forhånd tak |
Joakim Lykkegaard Hansen:Kan jeg bygge en Magento webshop op uden at have hosting?
I teorien kan du lave den på din egen PC og så når den er færdig flytte den over til et hostingfirma, men hvorfor ikke bare ofre de 100 kr pr måned det koster hos Magentohotel.dk
Joakim Lykkegaard Hansen:Har I referencer til (billig/gratis) Magento design/skabelon og hvordan føres det sammen med Magento software?
http://www.magentocommerce.com/design_guide/articles/working-with-magento-themes
Joakim Lykkegaard Hansen:Hvordan går jeg bedst til værks med dette projekt, som fattig studerende?
Magento er gratis, mange templates er gratis så du skal kun betale for hostingen.
Joakim Lykkegaard Hansen:Hvordan går jeg bedst til værks med dette projekt, som fattig studerende?
Køb hosting hos Magentohotel.dk, download magento og begynd at lære den at kende. Download en gratis template og se hvordan du kan ændre i den.