Hej Først og fremmest skal du spørge dig selv hvad du forventer af en bil. Har du f.eks. brug for en firehjulstrækker? Derefter skal du finde en forhandler du føler du kan stole på og hvor du kan få den type bil du er på jagt efter. Jeg har selv kørt Volvo 850/V70 i en række år og er meget begejstret for Volvo. Men da vi valgte bil sidste gang blev det privatleasing med serviceaftale af en Toyota Corolla Verso med plads til 7 personer. Der er god plads til det hele, den er let at kaste rundt for pigerne i familien og man sidder lidt højere. Og så har forhandleren Bil og Co i Kolding den bedste service jeg har oplevet i meget lang tid. Alt i alt det fornuftige valg. Lige nu dækker den vores behov på bedste vis, men mon ikke jeg skal have en Volvo igen en gang ;-) Måske når ungerne er flyttet hjemmefra. |
Hej Bernt
Tak for dit indlæg - har lige hertil morgen siddet og kigget på Toyota'en - umiddelbart ser den jo fint ud, men forstår slet ikke at der kan sidde to ekstre bagi? Hvordan kan det lade sig gøre, eller er der bare minus plads til de to sidste?
Bendtsen