Hej Amino Har ikke den store forstand på biler, så jeg tænkte jeg kunne spørge mig lidt til råds herinde :) - jeg er ude efter en ca. 3 år gammel bil, da jeg ønsker en så lav beskatning som mulig (firma bil) Jeg har givet mig selv et budget på 200-250K (vil ikke lease) og købe for. Jeg har selv kigget på lidt Volvo stationcar, Passat stationcar men synes nu også feks. Suzuki Grand Vitara ser flot ud. Jeg har ikke så mange krav, andet end min bil skal være sort, og så skal den være i pæn stand, om den er 1,6 eller 3,0 i motoren er jeg sådan set ligeglad med - jeg bruger en bil til at komme fra A - B på bedste vis, dvs. med mest mulig komfort - samtidig skal der gerne være plads til hele familien i weekenderne. Kom med nogle bud, hvis i har lyst - eller evt. nogle links. Og som altid (lille nærrigrøv som mig) hellere 200K end 250K ;) Bendtsen |
Hej
vi har for nylig købt en 2 år gammel nissan qashqai som vi er super glade for. det er en 1,6 diesel til omkring 250 kilo og ca 40.000 km på bagen...
god fornøjelse med det
Mvh
S.L.