Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GOD IDE!!!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer


Jeg sidder inde med en ide som jeg selv tror ville kunne blive kæmpe stor og succesfuld.
Ideen er lidt i stil med facebook, twitter og alle de der.
Den skiller sig ud på mange måder og kræver ikke så sindsygt meget arbejde fra os der skulle starte den op.
Jeg har ikke lyst til at røbe den.

Jeg mangler bare en partner med nogle penge som kunne skydes i ideen. Da jeg selv studerer og har meget få penge at bruge af.

Hvis du er hug på det så kan jeg godt skrive noget mere til dig privat.

Mvh Jesper Jakobsgaard

Fra Brønshøj
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Jesper

 

Det er ikke for at skulle skyde din idé ned fra starten af, eller dræbe din iværksætter drøm. Men lad nu vær at ryge i samme møllehjul som mange andre, der tror at vi lige laver en ny twitter, facebook eller youtube. Med mindre du er SUPER geni til det med at sætte hjemmesider op ved helt egen hjælp, og selvom du måtte have en ekspert viden indenfor markedsføringen omkring dit/jeres nye site, så i ville nå en masse mennesker så vil jeg give dig ca. 0.00001 % chance for at skabe en ny facebook succes. Og er ikke ment personligt på dig, men træk lige vejret engang og så prøv at bruge 5 min på at tænke over hvilket budget og hvor mange hundredevis af medarbejder der er tilknyttet de forskellige sociale mediesites. det er ENORMT.... Trust me...

Start nu først med at finde et marked for noget spændende og interessant, og så start ud meget småt. Der er INGEN som laver en facebook eller twitter over night.

Håber du ser det som positivt kritik Jesper.. 

Ha en super dag... Mvh. Jonas Bonde

Så længe bolden er rund...... Kan alt ske...!!!!

Fra København
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas Bonde 

Det du siger er jeg skam godt klar over.

Men alle store starter i det små.
Jeg har gang i andre projekter.
Jeg har allerede fundet et marked og det er stort (:

Men tak for de gode tanker (: 

Forsæt god dag.

Mvh Jesper 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

//Jesper

 

Det lyder jo så godt Jepser..

Var det også ment lidt som at der efterhånden er gået sport i at bare smide et post med "Hej jeg har en ny mega god idé, og kan kun blive en succes, står bare og mangler en partner med 10 mil på lommen.." ;) 

Ikke at jeg sagde du ikke var seriøs omkring dit projekt. Men husk nu at vejen til facebook og alle de andre kendte sociale medier ikke bliver skabt imorgen, men over mange år med HÅRDT og opslidende arbejde.... 

 

Men rigtig held og lykke med dit projekt.. 

 

Mvh. Jonas Bonde

Så længe bolden er rund...... Kan alt ske...!!!!

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan kontakte mig på vovol@ofir.dk og vi er en flok hårdt arbejdende folk som har masser erfaring og som kan køre et godt projekt op.

Men rigtigt som Jonas siger, så finders der 1000000 ideer og meget få bliver til noget rigtigt stort.

Mvh Jimmi

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke meget du skriver, hvilket jeg på sin vis godt kan forstå. Men vi er altid parate på at investere i en god idé. Så fyr løs Jesper :-)

By the way....vi respekterer at det er din idé!

info(snabel-a)zepzion.com

Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

smid en PB til mig med en smule mere info samt hvor mange penge du regner med at skulle bruge på det.  Hvis jeg synes ideen er god , så kan jeg  måske smide noget ind i det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jakobsgaard:
Jeg mangler bare en partner med nogle penge som kunne skydes i ideen. Da jeg selv studerer og har meget få penge at bruge af.

Det er meget svært at finde sådan en partner, alene baseret på en god idé.

Hvis du er seriøs omkring dit projekt og er villig til at bruge mange timer på at kæmpe for dets sucess, kan jeg anbefale at du lærer at programmere, og så ellers går igang med at kode dit site - sammen med de folk du helt sikkert vil lære at kende i dit "programmerings studie".

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)