Vil bare lige vinke og sige at du ikke er alene. Mht. Erhvervscentret så tag et kig på http://www.evu.dk. Jeg går i øjeblikket på deres iværksætterkursus, og det kan varmt anbefales. Man er helt tændt når man går derfra. Noget jeg lærte på første kursusaften var at: - Bl.a. alle de kursusdeltagere EVU har som ender med at gøre alvor af at starte virksomhed, har 75% af dem stadig virksomhed efter 4 år. - Af alle nye iværksættere i landet er der 70% mænd og 30% kvinder. Efter 4 år er der lige mange - så mange mænd falder fra! Så vi kvinder har altså større chance for success. Anja |
For mange tråde, bare ikke den røde!!
Du skal bare igang med en grundig research, og tag fat fra en ende af. Kontakt gårdbutikker, helsekostforretninger, tag på helsemesser osv. Hvis du ikke vil denne vej, kan du finde paralel produkter. Ofte bliver de produceret af samme firmaer, her tænker jeg på helsekostprodukter kontra fitnesskosttilskud - måske var der noget at hente. Jeg vil garantere dig at du vil kun finde velvilje, da alle iværksættere er begejstret for at fortælle og give gode råd med på vejen, og så bliver man begejstret på andres vegne ... Jeg kan anbefale dig at tage på et mere dybdegående iværksætter kursus - kender flere der har prøvet det - har hørt meget godt om Louiz Salonerne www.louiz.dk Og ... hvis du kontakter fx. handelshøjskolen er der sikkert nogle studerende der gratis vil hjelpe dig på vej med indsigt i webshop (sorry guys) Jeg er med i netværket vi-kvinder.dk Der er der ofte relevant hjælp at hente. Det var der igennem jeg læste om Amino ... Hvis du trænger til telefonisk sparring - så kontakt mig endelig - jeg har ofte gode ideer |
Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft