Som Niels Henriksen så klart siger, er det ikke den mest krævende opgave. |
Amino som App til iPhone
Jeg har forsøgt i lang, lang tid, men der sker ikke rigtig noget. Denne tråd har været oppe at vende så mange gange at jeg ikke kan tælle det, så jeg har lukket den. Jeg ville meget gerne udvikle app'en gratis, men der er ikke så meget at komme efter. |
Har sendt ham en PB om en app.... nu må vi se hvad han siger. Platformen her er lavet med REST i tankerne så det er nok bare noget der skal aktiveres. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det tror jeg desværre ikke - hvis det bare skulle aktiveres føler jeg mig meget overbevist om at de havde gjort det. Jeg vil tro, at der skal udvikles et fuldt API til amino for at få det til at fungere korrekt, så jeg ville lægge alt på hylden indtil der kommer noget fra amino om et API. Jeg tvivler på at det kommer. |
Kære venner
|
Det lyder fedt! Jeg ved EB.dk tager penge for deres app. 1 måned 12 Dkr
Jeg ved ikke om abonnementen aktiveres med hjælp fra appstore men på prisen kunne det godt tyde på det.
Det kunne være en fed model, for jer at bruge da det vil give løbende indkomst :) en model kunne se sådan ud - Gratis - Betalt
Det giver noget til alle, og jeg vil vædde med at dem der bruger gratis vil hoppe over til betalt.
my 50 cent |
|
|