|
Det er nummer 1.000.000 tråd om en amino app.
Den kan ikke laves da det er en super dyr ting at bikse sammen, som amino moderatore tidligere har sagt.
|
|
nu skal du huske på at Martin har lavet dette til de danske iværksættere. Dog tjener han LIDT på Amino plus medlemmer, men vi får mere ud af det end ham. |
.
Det kunne være superfedt og have det men nok indviklet |
Det er så ikke helt korrekt. Jeg har planer om at lave en Amino app til både Android og iPhone men skal have Amino med på ideen fordi jeg skal have adgang til nogle specielle områder. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
ahhh man kunne starte med at lave en mobil tilpasset side, |
|
Ja det kunne godt nok være super brugervenligt med en mobil app. Håber de går igang en dag :) Nogen der ved hvad det vil koste at lave et simpel til en side med mange mindre funktioner end amino? |
For at lave en app kræves det: 1) Du logger ind på appen. 2) Den henter nyeste indlæg du har adgang til ud fra dit login 3) Du kan se indlæg med svar 4) Du kan svare / skrive nyt indlæg 5) Du kan læse PB'er Alle disse ting kan laves ved at Amino giver adgang til webservices hvor man kan hente de nødvendige data. En forholdsvis nem opgave. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....