Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwordskupon kr. 650,-

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Brian Schou Larsen:

Kuponen er givet væk.

Brian

OK , ved godt det ikke dig der gav minus godt jeg har amino.dk plus så jeg ved lidt mere , at det ikke er personlig ment

Med en ting er sikker når minus gives , svare man engang imellem igen engang mere  , denne gang nødvendigt , da jeg jo godt kan se det ikke er dig der gav det og andre skal vide det ikke er dig der gav det.

Hej Mikael,

jeg ved ikke engang hvordan man kan give minus-karma.

Brian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:34

Jeg lige givet dig 5 stjerner ,ved klikke nedenunder stjerner kan du se hvem givet dig plus eller minus , grunden til tog personligt er fordi det er samme person ,

Derved forklare altså bare ved at give minus fordi man måske har noget andet imod person ved dog ikke hvorfor så mange minus fra en jeg ikke kender , med har dog ikke været  aktiv i de debatter hvor den har givet mig meste minus , så ved godt det er grundet noget personligt imod mig , derfor skriver jeg igen så den anden forstår det er forkert at bare give minus fordi man ikke kan lide person

for at afgive stjerner klikker du på stjerner 5 er højeste og laveste 1 stjerne

jeg har kopiret det øverste  oven over dit indlæg her

Brian Schou Larsen
svarede: 11-07-2010 16:18 | IP-adresse er gemt

DårligtDårligtRimeligRimeligMiddelMiddelGodtGodtPerfektPerfekt

Afsender og karakter kan ses af Amino Plus-medlemmer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37

Mikael christiansen:

Jeg lige givet dig 5 stjerner ,ved klikke nedenunder stjerner kan du se hvem givet dig plus eller minus , grunden til tog personligt er fordi det er samme person ,

Derved forklare altså bare ved at give minus fordi man måske har noget andet imod person ved dog ikke hvorfor så mange minus fra en jeg ikke kender , med har dog ikke været  aktiv i de debatter hvor den har givet mig meste minus , så ved godt det er grundet noget personligt imod mig , derfor skriver jeg igen så den anden forstår det er forkert at bare give minus fordi man ikke kan lide person

Brian Schou Larsen

Har det stjerneværk indflydelse på Amino-karma?

Brian

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:38

Hej

Du kan bruge den selv selv om du ikke er ny. Du skal blot indtaste nr. under din konto hos Google.

MVH

Søren

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:53

Søren Reinhold Jensen:

Hej

Du kan bruge den selv selv om du ikke er ny. Du skal blot indtaste nr. under din konto hos Google.

MVH

Søren

Hej Søren.

Er du sikker på det? Man kan da ikke benytte sig af disse kuponkoder, hvis man allerede har en eksisterende adwords-konto, kan man? Er det noget du har tjekket op på?
For hvis det er imod Google, kan man vel risikere, at Google "straffer" en på den ene eller anden måde? Men det kunne da være dejligt at få det af- eller bekræftet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:53

Brian Schou Larsen:

Mikael christiansen:

Brian Schou Larsen

Har det stjerneværk indflydelse på Amino-karma?

Brian

afgjort vis ikke skrev mange idag havde dagen stået i minus for der giver mig minus havde sikkert bare fundet et andet sted at give mig , kan regne ud det giver 7 minus karma eller 8 minus , med tit  så vis ikke stopper den person skal der komme enten 5 stjerner  med stjerner point samme dag , derved vis ikke forklare nu kan det jo være vis bare er væk 3 dage er over 100 minus givet .

Dog kan jeg også skrive så mange indlæg den der bliver ved stopper så jeg ikke går tilbage voldsomt i karma som vil ske vis ikke skrev meget hver gang det sker , for der kan intet andet gøres for vil ikke have meget lidt karma og jo når de bare gives sådan bliver jeg sur , derved dejligt med amino.dk plus for tror det har stoppet meget , at give konkurrenter eller andre bare giver minus og venner der hinanden stjerner 5 er der stadigvæk med amino.dk plus

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:10

Hej Mikael.

Vil det sige at hvis man giver én stjerne (dårligt) giver det minus?

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:20

Michael Haahr:

Hej Mikael.

Vil det sige at hvis man giver én stjerne (dårligt) giver det minus?

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Ja, korrekt fik af vide nu hvorfor en synes ikke om mit fodnote links i signaturen

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:23

Godt være jeg spørger dumt, men hvorfor sende Google det ud igen igen igen?

De må da kunne se at mange de sender det til er "gamle" kunder der har været akive længe

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:26

Google ved jo godt at koderne bliver givet videre, og ved at de sender dem til allerede eksisterende kunder (gode kunder typisk), så satser de på koderne bliver givet videre til nogle i de gode kunders omgangskreds, hvorefter man hvis planen går rigtigt får flere gode kunder. 

Og hvis ikke så har Google ikke tabt noget på det - win/win :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)