Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwordskupon kr. 650,-

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Google ved jo godt at koderne bliver givet videre, og ved at de sender dem til allerede eksisterende kunder (gode kunder typisk), så satser de på koderne bliver givet videre til nogle i de gode kunders omgangskreds, hvorefter man hvis planen går rigtigt får flere gode kunder. 

Og hvis ikke så har Google ikke tabt noget på det - win/win :) 

Men du er sikker på, at Google ikke straffer ens side, hvis de finder ud af, at en allerede eksisterende bruger/konto benytter sig af en kuponkode, selvom vedkommende har brugt en kuponkode tidligere, og ikke er ny kunde hos dem? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:40

Nej det skal jeg ikke kunne sige, altså vil mene det er ovre i noget der ikke er helt lovligt :) 

Og for lige at være sikker, så var det ikke det jeg mente med mit indlæg. Jeg mener bare at det er oplagt at bruge sine eksisterende gode kunder, til at skaffe ny kunder :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 21:45

Martin :

Nej det skal jeg ikke kunne sige, altså vil mene det er ovre i noget der ikke er helt lovligt :) 

Og for lige at være sikker, så var det ikke det jeg mente med mit indlæg. Jeg mener bare at det er oplagt at bruge sine eksisterende gode kunder, til at skaffe ny kunder :) 

Det var nu også mere, hvis der var en, der vidste det med garanti, som kunne svare på det. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:57

Tror den nemmeste måde er at spørge i Google forum og vente på Jonas kommer forbi :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 22:22

Martin :

Tror den nemmeste måde er at spørge i Google forum og vente på Jonas kommer forbi :) 

Well, så vigtigt er det nu heller ikke at vide for mig, da jeg ikke selv har tænkt mig at benytte mig af det. Men det var bare for at få det slået på plads. :) 

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)