Peanuts, Pierre, peanuts! Når du lanchere noget ud kalder et "MLM koncept" - og "markedsføre" det i MLM delen herpå Amino, så får du altså osse råt for usødet. Indtægt i et MLM system baseret i trafik på hjemmeside.... Håbløst! Det er der INGEN penge i den som skal lave penge via et netværk - nuvel for dig og SELVE konceptet vil der være profit via annoncering baseret i trafik. Eftersom Amino har ufatteligt mange iværksættere - mestendels unge knægte - som åbenbart allesammen har fået samme idé: At tjene penge på at skabe trafik og SEO - ja, så vil jeg da formode at ligeså mange af dem kan bekræfte HVOR meget trafik der skal til at skabe profit - og skal det så ovenikøbet deles ud i x-antal led.....! Skal om nogen ikke gøre mig til dommer for noget som helst initiativ i vores branche - men jeg kan vitterligt ikke se nogen synderlig interessant indtjeningsmulighed for den gennemsnitlige "involvant"... det var lige et ord jeg opfandt; men for de som involvere sig i konceptet...
Mvh. Lasse Burholt
|
Hej Lasse
Lasse Burholt:Peanuts, Pierre, peanuts!
Her er vi til gengæld HELT ENIGE - med medlemstal der tæller fra 3 til 12 i vores støttepuljer er det peanuts.
Så glæd dig til vores nye beskrivelse af programmet/konceptet - det bliver et "rykke r.." program!
Hilsen Pierre
NB. Nice word - "involvant" ;-)
Bliv gratis medlem