Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ærligste danske MLM-program nogensinde!

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SkjultReklame.dk:
Læs: Trafik = flere annoncekroner

Peanuts, Pierre, peanuts!

Når du lanchere noget ud kalder et "MLM koncept" - og "markedsføre" det i MLM delen herpå Amino, så får du altså osse råt for usødet. 

Indtægt i et MLM system baseret i trafik på hjemmeside.... Håbløst! Det er der INGEN penge i den som skal lave penge via et netværk - nuvel for dig og SELVE konceptet vil der være profit via annoncering baseret i trafik.

Eftersom Amino har ufatteligt mange iværksættere - mestendels unge knægte - som åbenbart allesammen har fået samme idé: At tjene penge på at skabe trafik og SEO - ja, så vil jeg da formode at ligeså mange af dem kan bekræfte HVOR meget trafik der skal til at skabe profit - og skal det så ovenikøbet deles ud i x-antal led.....!

Skal om nogen ikke gøre mig til dommer for noget som helst initiativ i vores branche - men jeg kan vitterligt ikke se nogen synderlig interessant indtjeningsmulighed for den gennemsnitlige "involvant"... det var lige et ord jeg opfandt; men for de som involvere sig i konceptet...

Mvh.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:35 | Låst

Hej Lasse

Lasse Burholt:

Peanuts, Pierre, peanuts!

Her er vi til gengæld HELT ENIGE - med medlemstal der tæller fra 3 til 12 i vores støttepuljer er det peanuts.

Så glæd dig til vores nye beskrivelse af programmet/konceptet - det bliver et "rykke r.." program!

Hilsen Pierre

NB. Nice word - "involvant" ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:40 | Låst

SkjultReklame.dk:

Hej Mikael

- kunne heller ikke helt forstå hvad du mente...

Men jeg kan da glæde dig med, at vi er på vej med en MEGET mere simpel forklaring på vores program.

Skriver hér når vi er klar.

Hilsen

Pierre

Fordi jeg har amino.dk plus , kan derved hurtigt se hvor givet minus eller plus og da det var det råd du rettet dig efter var det rimeligt mystisk givet , især når man tænket hvad der stod før på siden, med fik afgjort med PM med ham der havde givet det var grundet nogle andre tråden så skulle bare have lidt minus grundet dette

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:55 | Låst

Hej Mikael

Det er helt ok..!

Tror på du vil være et aktiv for vores støttepuljer i fremtiden.

Hilsen

Pierre

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)