Hej Jimmi Tak for dit indlæg, og de rosende ord. Hvis du har ideer til hvordan vi gør "det hele" mindre utydeligt, modtages disse med kyshånd. Jeg må lige korrigere dig med hensyn til betalingen - det er ikke kr. 60 pr. måned - men kr. 60 een gang for alle (hvilket jeg mener vi tydeligt gør opmærksom på i de enkelte støttepuljer). Når jeg skriver "Det værste der kan ske, er at du JÆVNLIGT bruger kr. 60 på at støtte dansk film" menes der i de forskellige støttepuljer - der bliver jo oprette en støttepulje for hvert filmprojekt - vil dertil lige gøre reklame for, at vi netop har indgået aftaler om to nye filmprojekter, der vil blive offentliggjort indenfor de næste par uger - følg med her og på twitter. Hele ideen med MLM er netop, at du kan tjene penge på at støtte dansk filmproduktion - se det fra denne vinkel: 1. Hvor sjovt er det lige at støtte dansk film, med alle de støtteordninger der ellers findes? 2. Hvor sjovt er det lige at tjene penge på at støtte dansk film? Rent faktisk blev vi advaret om at lægge en "Til Salg"-side, af eksperterne samstemmende - så vi vil tage det op til fornyet overvejelse - og sletter den nok. Endnu engang tak for de rosende ord - har du ideer til mere gennemtænkt og professionelt - skal du endelig ikke holde dig tilbage. Hilsen Pierre |
Nu har jeg siddet og læst det hele igennem og syntes ikke jeg kan gennemskue helt hvad det er jeg virkelig kan tjene penge på. Jo jo jeg kan godt se de led og kan også se det er en engangs betaling på 60,-
Men når vi nu er så ærlige, bruger I så ikke bare støtten til midlet for at nå målet?? For som jeg ser det, så får filmstøtten under 50% af det jeg indbetaler og de 100.000 personer jeg så skaffer. Så er det jo en MEGET lille del, som går til støtten. Eller er jeg helt lost?
Hvis det var mit koncept, så ville jeg gøre siden MEGET mere overskuelig og ja få den væk med salg, for hvorfor sælge den hvis dette er SÅ genialt?
Jeg tror at I skal lave en rigtig god landingside, som folk kommer ind på som indholder nogle rigtig gode salgsargumenter for jeres koncept og det I kan. Så tror jeg, at hvis folk skal kunne tage dette seriøst, for I gør det jo meget klart at I vil hjælpe og vil gerne sende det signal, men når man så ser at under 50% reel går til det I slår op på, så bakker mange og især de rigtige dygtige folk ;-)