Hej Kent,
Dem jeg gerne vil henvende mig til, er personer med deres eget firma, men som mangler det her "online visitkort". De skal have behov for en flot og lækker hjemmeside der fortæller lidt om deres firma, der skal være mulighed for at folk kan kontakte dem via hjemmesiden, et flot billedgalleri, noget god tekst, nogle kontaktoplysninger etc.
Det skal være sådan, at hvis firmaet har været ude og skabe en kontakt til en mulig kunde, at de så efterfølgende kan henvise til den her hjemmeside som er i orden, og ser godt ud. Deres mulige kunde skal kunne gå hjem og se hjemmesiden, og derefter føle at det her firma er der altså styr på, det ser godt, lækkert og professionelt ud.
Det er privenlige hjemmesider, til der ikke ønsker at bruge alt for mange penge på deres hjemmeside. Folk der gerne vil øverst på google, kommer det sjældent for så små beløb.
Det er ikke hjemmesider der skal generere firmaets omsætning ved at ligge øverst på Google og skovle besøgende ind, for den slags sider koster langt mere end 3-5 tusind kr.
Men for nu at svare konkret på dit spørgsmål så er der mulighed for at lave ON-page SEO, hvor man kan skrive nogle keywords, en beskrivelse til resultatlisten på google, etc. Men ikke noget banebrydende til de her priser. Men målgruppen er som beskrevet, også en anden.
Til Peter,
Jeg vidste godt at de her "spørgsmål" ville komme fra andre fagfolk, da flash sider jo altid kritiseres af SEO folk, så jeg synes faktisk du har ret i det du skriver om Kents indlæg, men det må jeg jo tage med :-)
Dbh
Sebastian