Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en billig og super flot flash hjemmeside :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Jeg laver flotte, men billige flash hjemmesider.. Hjemmesiderne bliver super lækre, i flot unikt design efter jeres egne ønsker.

To eksempler på flash hjemmesider jeg har lavet, kan ses her:  
http://www.granite.dk/
http://www.funnysex.dk/ 

Priserne ligger på mellem 3-5000 kr.

Der følger opdateringsystem med så I selv efterfølgende kan redigere hjemmesiden på en super nem måde.

Første udkast er klart på et par dage, mens hele siden er klar på en uges tid og derefter lægger jeg den på nettet for jer.

Hvis det har interesse er I meget velkomne at skrive til mig på ss@juhuuweb.dk  :-)

Dbh
Sebastian

Juhuu Web - Hjemmesider og Grafisk Design
Se min portfolio her: http://juhuuweb.com/index.php?page_id=13

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 20:50

Hej Sebastian

Flotte sider, som du selv skriver. Hvad gør du for at søgeoptimere dem, når de er i ren flash?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:03

Kent Medom:

Hej Sebastian

Flotte sider, som du selv skriver. Hvad gør du for at søgeoptimere dem, når de er i ren flash?

Det ved du godt, han ikke kan! Og da du er leverandør så er det på grænsen, af dårlig stil at stille det spørgsmål, når han skriver i "Jeg har et godt tilbud til dig!".

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:09

Lundsby:

Det ved du godt, han ikke kan! Og da du er leverandør så er det på grænsen, af dårlig stil at stille det spørgsmål, når han skriver i "Jeg har et godt tilbud til dig!".

Det er nu bestemt ikke fair at skrive. Jeg spørger af ren interesse, da jeg ved at det er muligt at optimere flash til SEO. Om end ikke med det aller bedste resultat, men stadig bedre end hvis man ikke gør noget. Derfor tænkte jeg at der var store chancer for at han havde noget erfaring på området, nu han laver sider i ren flash.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kent Medom:

Det er nu bestemt ikke fair at skrive. Jeg spørger af ren interesse, da jeg ved at det er muligt at optimere flash til SEO. Om end ikke med det aller bedste resultat, men stadig bedre end hvis man ikke gør noget. Derfor tænkte jeg at der var store chancer for at han havde noget erfaring på området, nu han laver sider i ren flash.

Det kan godt være at jeg overvurderer dig, men der har været en del tråd om Flash optimering af SEO her på Amino, og konklusionen har altid været at Flash taber væsentligt til HTML på det område og da du (ligesom jeg) tilbyder HTML-baserede sites, så er en væsentlig konkurrence fordel, som trådstarter naturligvis ikke ønsker fokus på, fordi det stiller hans tilbud i et dårligt lys.

PS: Ja, jeg kan godt se det ironiske I at det jeg anklager Ken for, er jeg nu stærkt medvirkende til.

Tilmeldt 23. Sep 10
Skrevet kl. 21:22

Hej Kent,

Dem jeg gerne vil henvende mig til, er personer med deres eget firma, men som mangler det her "online visitkort". De skal have behov for en flot og lækker hjemmeside der fortæller lidt om deres firma, der skal være mulighed for at folk kan kontakte dem via hjemmesiden, et flot billedgalleri, noget god tekst, nogle kontaktoplysninger etc.

Det skal være sådan, at hvis firmaet har været ude og skabe en kontakt til en mulig kunde, at de så efterfølgende kan henvise til den her hjemmeside som er i orden, og ser godt ud. Deres mulige kunde skal kunne gå hjem og se hjemmesiden, og derefter føle at det her firma er der altså styr på, det ser godt, lækkert og professionelt ud.

Det er privenlige hjemmesider, til der ikke ønsker at bruge alt for mange penge på deres hjemmeside. Folk der gerne vil øverst på google, kommer det sjældent for så små beløb.

Det er ikke hjemmesider der skal generere firmaets omsætning ved at ligge øverst på Google og skovle besøgende ind, for den slags sider koster langt mere end 3-5 tusind kr. 

Men for nu at svare konkret på dit spørgsmål så er der mulighed for at lave ON-page SEO, hvor man kan skrive nogle keywords, en beskrivelse til resultatlisten på google, etc. Men ikke noget banebrydende til de her priser. Men målgruppen er som beskrevet, også en anden.

Til Peter,
Jeg vidste godt at de her "spørgsmål" ville komme fra andre fagfolk, da flash sider jo altid kritiseres af SEO folk, så jeg synes faktisk du har ret i det du skriver om Kents indlæg, men det må jeg jo tage med :-)

Dbh
Sebastian 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:37

Lundsby:

... og konklusionen har altid været at Flash taber væsentligt til HTML på det område og da du (ligesom jeg) tilbyder HTML-baserede sites, så er en væsentlig konkurrence fordel, som trådstarter naturligvis ikke ønsker fokus på, fordi det stiller hans tilbud i et dårligt lys.

Det er korrekt, men nogle gange ønsker man en anden oplevelse end man kan give med alm HTML, og så er Flash jo en oplagt mulighed. Jeg laver ikke selv flash som du siger, men får fra tid til anden kunder der ønsker sådan en løsning. Derfor var det ikke for at ødelægge indlæget fra Sebastian, men af ren interesse for at høre om Sebastians erfaring med emnet.

Sebastian, du får lige en PM inden det kører helt af sporet.

Tilmeldt 23. Sep 10
Skrevet kl. 21:52

Kent,

Ser frem til din PM :-)

Men jeg vil dog lige sige at funnysex.dk  ikke rangerer helt dårligt på google.

For på ordet dildopartyes ligger siden nummer 1, og selve teksterne på siden er ikke søgeoptimeret endnu, men hvis man gjorde det vil jeg tro den kan komme højere på ordet dildo parties også osv. Der ligger den pt. i toppen af side 2 på det søgeord.

Men i alle teksterne på siden som handler om dildopartyes, står der på siden kun "partys" i stedet for dildopartyes/dildoparties/dildopartys så den burde altså med en lille smule ændring af teksterne komme lidt højere op på de søgeord :-)

Så, så længe at søgeordene ikke er alt for eftertragtede så kan det altså lade sig gøre at komme nogenlunde med, MEN det er ikke et salgsargument.

Dbh 
Sebastian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:43

Synes designet er okay flot Smile

Flash stort arbejde at optimere til google jeg ved dette her ikke giver det samme som en normal HTLM side

Du laver en undersider side der ligner din flash side , der linker fra din siden, dog er dette en ren HTML side med tekst på, så ser du indeksering og rank i google ,

regn ikke med samme rank som en normal HTML siden, med noget af vejen kan du komme ,det  kræver dog en del ekstra arbejde

Tilføjelse ups

Havde ikke set at siden er i samme url , regner med det er  java script koden der gør man bliver i samme url derved ved jeg ikke om mit forslag er muligt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Altså så vidt jeg kan se, er hjemmesiderne lavet på www.wix.com hvor enhver som bruger lad og sige 5 timer kan blive lige så dygtig som Sebastian Frødin. 

Correct me if im wrong.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)