Hej Jan!
Jeg vil gerne hører nærmere...
Mvh. Jesper
|
hejsa jeg kom lige forbi denne her anonce men vil gerne høre lidt mere om hvad og hvordan og sådan lidt . jeg træffes på 21782793 j.b.h transport
Hej Jan!
Jeg vil gerne hører nærmere...
Mvh. Jesper
|
hejsa jeg kom lige forbi denne her anonce men vil gerne høre lidt mere om hvad og hvordan og sådan lidt . jeg træffes på 21782793 j.b.h transport |
Hej Jan Jeg kunne også godt tænke mig at høre nærmere om hvad du kan tilbyde Hilsen Kim |
|
Hej vi driver en mindre vognsmands firma er meget intereseret i at høre fra jer vi har en eveco med lift og en movano håber at høre fra jer Mvh. Annemarie Madsen Fynbo Trans Tlf. 26 18 17 46 |
Hej igen. Det er lettest at kontakte os gennem hjemmesiden www.fragttrolden.dk og her vil vi besvare hvad vi kan. Mvh. Jan Sørensen |
Jeg er vognmænd fra valby har 4 pallers bil Jeg er interesseret i at køre mere i k b h |
Hvilket slags kørsel er der tale om Har en iveco 35C18 m/kasse+lift 8pl 1200kg last Bilen er hvid og neutral (sådan skal den bare være) udover mit navn på døren Bor i vestjylland
Mvh Svend Kjeldsen |
hej
jeg ved ikke om du stadig søger ænd men jeg har eet lille firma med 2 liftbiler og en kassebil. den ene liftbil kører kbh til jylland og de to andre kører i kbh
ring hvis du mangler
tlf28968841
karsetn larsen |
Kære Jan Sørensen Vores biler er 3500 kg indtil videre. ! |