Seriøse og stabile vognmænd med tid og plads til transport af gods som paller og pakker med mere søges.
Vi starter omkring 1 Januar 2011 en ny portal på nettet med transport af div. gods og søger i den forbindelse vognmænd til at give tilbud og køre godset på forskellige kørsels opgaver i Danmark. Du har bil til rådighed. - Du er moms.Reg. - Du har div. papir iorden. - Du kan lide arbejdet. - Du er fleksibel på opgaverne. Du afregnes på faktura.
Vi søger kontakt til seriøse vognmænd med bil-er der kan rumme lige fra en pakke til et flere paller, ja lige fra lille bil til store trucker.
Har du spørgsmål eller er frisk på tilbudet så kontakt os på E-mail:.
Denne mail adresse er dog KUN midlertidig og bliver kun brugt til det andet system kommer op og køre.
Jeg ser frem til at høre fra mange seriøse vognmænd eller lignende.
PS. Jeg søger i HELE Danmark så hold dig ikke tilbage hvis du bor i ydre områderne.
jeg ved ikke om du stadig søger ænd men jeg har eet lille firma med 2 liftbiler og en kassebil. den ene liftbil kører kbh til jylland og de to andre kører i kbh
Da jeg står overfor et valg om jeg skal begynde at være selvstændig igen, tænkte jeg på dit indlæg jeg så inden på nettet.
Hvis det er en mulighed at jeg kan komme i betrækning ville jeg blive meget glad.
Service er nok nået at det, jeg altid har været rigtig god til, da alle kunder altid kommer først, her skal man ikke være bange for at give lidt mere af sig selv, service i særklasse klasse.
Vores biler er 3500 kg indtil videre. !
Håber at høre fra jer.
Jeg vil rigtig gerne møde op til et møde, hvis i ønsker dette. !