Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindre selvstændige vognmænd søges.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Bring Express

Da jeg står overfor et valg om jeg skal begynde at være selvstændig igen, tænkte jeg på jer, for i har altid brug for en hjælpen hånd, til at levere jeres pakker mm.

Hvis det er en mulighed at jeg kan komme i betrækning ville jeg blive meget glad.

Service er nok nået at det, jeg altid har været rigtig god til, da alle kunder altid kommer først, her skal man ikke være bange for at give lidt mere af sig selv, service i særklasse klasse.

Vores biler er 3500 kg indtil videre. !

Håber at høre fra jer.

Jeg vil rigtig gerne møde op til et møde, hvis i ønsker dette. !

Mange Hilsen Thomas

contact@fair-flex.dk

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 09:35

Kære Jan Sørensen

Da jeg står overfor et valg om jeg skal begynde at være selvstændig igen, tænkte jeg på dit indlæg.

Hvis det er en mulighed at jeg kan komme i betrækning ville jeg blive meget glad.

Service er nok nået at det, jeg altid har været rigtig god til, da alle kunder altid kommer først, her skal man ikke være bange for at give lidt mere af sig selv, service i særklasse klasse.

Vores biler er 3500 kg indtil videre. !

Håber at høre fra jer.

Jeg vil rigtig gerne møde op til et møde, hvis i ønsker dette. !

Mange Hilsen Thomas

Contact@fair-flex.dk

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 11:09

Hej Jan

Da jeg har fået en ny kassevogn, ønsker jeg at søge kørsel hos jer, min vogn er en Ford Transti Van, jeg har vedhæftet et billede.

Jeg har været vognmand i 5 år, samt kørt lastbil i 15 år, så har en del erfaring.

Jeg vil rigtig gerne sende en ansøgning eller komme forbi til en lille snark.

Mange Hilsen Thomas Grøndahl contact@fair-flex.dk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)